StoryEditorOCM
Splitprevaranti haraju

Turisti ucjenjuju domaćine i traže mukte noćenje. Stručnjakinja otkriva što poduzeti: ‘I ja sam imala grozno iskustvo‘

Piše Mirela Goreta
27. lipnja 2023. - 07:35

"Našli smo paučinu u sobi", "niste dovoljno blizu mora", "preblizu su nam druge kuće", "niste izračunali točan broj stepenica do vašeg apartmana", "nije dovoljno čisto", "nije to ta lokacija" – takve i slične pritužbe jedna su od omiljenih metoda kojima se koriste neki turisti u Hrvatskoj kako bi od vlasnika apartmana ili kuća za odmor iskamčili popust za smještaj, a pojedini idu toliko daleko da lažnim recenzijama i pritužbama pokušavaju od posrednika - popularnih turističkih online platformi vratiti sav uplaćeni novac. Takvim zluradim manevrima iznajmljivačima ruše ocjene smještaja, a u najgorim slučajevima potonji plate još skuplju cijenu – njihov oglas biva ugašen na platformi.

U strahu od loših komentara i ocjena mnogi vlasnici apartmana šute i bespogovorn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 09:21