StoryEditorOCM
SplitRASPISAN NATJEČAJ

Sveučilište u Splitu traži novi vizualni identitet u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom. ‘To je prvi korak u procesu brendiranja na europskom tržištu obrazovanja‘

Piše Željka Sijerak Radas/Universitas
28. ožujka 2022. - 09:53


U važnost brendiranja više nitko ne sumnja. Tema je na svjetskoj razini u znanstveni diskurs ušla sedamdesetih godina prošlog stoljeća, a zadnjih dvadeset, velika američka i europska sveučilišta vode otvorene bitke za svoje buduće studente. U Hrvatskoj je situacija nešto drukčija. Usprkos činjenici da pod svojim okriljem kriju najviše marketinških stručnjaka, javne visokoškolske institucije u Republici Hrvatskoj ne koriste dovoljno to znanje u svoju korist. Tek na ponekom sveučilištu postoji odjel marketinga, dok je većina temeljena samo na odnose s javnošću. Situacija s privatnim školama bitno je drukčija.

Brendiranje jednog sveučilišta sve je samo ne jednostavan proces. Dok naše visoko školstvo nailazi na financijske teškoće, obrazovanje je globalno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 23:31