- Ja mislim da već više od šest godina imamo problem s jednim ugostiteljskim objektom u Mall of Splitu, čiji je telefonski broj, ne znam čijom pogreškom identičan našem telefonskom broju. Šest godina nas svakodnevno ili barem 3 do 4 puta tjedno nazivaju i traže rezervaciju stola ili neku drugu uslugu od tog ugostiteljskog objekta.
Ja uporno ljudima govorim da nije u pitanju ugostiteljski objekt u Malla, već da je to broj telefona moje obitelji, ali ništa ne pomaže. Čak sam bila i u Telekomu da im kažem za taj naš problem i oni su nam obećali pomoći, kazuje nam 73-godišnja Splićanka koja sa svojim suprugom živi u neposrednoj blizini Mall of Splita.
Zadnji put je, kako kaže, u Telekomu bila prije godinu dana.
- Rekli su mi da će kontaktirati taj ugostiteljski objekt i naložiti im da promjeni svoj broj telefona, odnosno da skine sa svojim internet stranica broj, koji je naš. Međutim, to dana današnjeg nije urađeno. Eto i u utorak me zvao jedan mladić, koji se lijepo predstavio i zamolio me da mu rezerviram stol. Ne znam više što da radim, ali ima dana kada je neizdrživo i kada nas nazivaju i po nekoliko puta, kazuje nam naša sugrađanka.
Htjeli smo nazvati i "drugu stranu" odnosno ugostiteljski objekt u Mall of Splitu, koji na svojim internet stranicama, kao svoj broj, navodi sporni broj telefona. Međutim, nazvali ih nismo jer bi dobili "prvu stranu", odnosno 73-godišnju gospođu s kojom smo već razgovarali, jer je to njezin broj telefona.
Umjesto toga nazvali smo Mall of Split i nakon što smo im objasnili o čemu se radi, naknadno su nas nazvali i neslužbeno rekli da će problem biti riješen. Rekli su nam da ćemo na mail adresu dobiti i njihov službeni odgovor.