StoryEditorOCM
SplitREKORD SVIH REKORDA

Splitski VIK poslao čovjeku račun od 3513 € za kolovoz: ‘Skoro me srčani pogodio! I mom sinu došlo preko 4000 € vode!‘

Piše Ivica Marković
17. listopada 2024. - 13:40

Sljedeća priča o vodi koja život znači, odnosno potrošku vode u Kučinama je bizarna da bizarnija ne može biti. Dvoje stanovnika tog solinskog prigradskog naselja, odnosno mjesta u blizini Splita dobili su račune za vodu od kojih puca glava.

Dakle, riječ je o ocu i sinu, koji u stambenoj zgradi s devet stanova imaju dva stana, odnosno žive u dva odvojena domaćinstva.

Otac je dobio račun od 3.513,24 eura za potrošak vode od 31. srpnja do 28. kolovoza ove godine. Toliki račun mu je Vodovod i kanalizacija (VIK) izdao za potrošena četiri kubika vode, odnosno po tom računu ispada da je njega svaki potrošeni kubik vode koštao 878,25 eura.

Sinov račun je još veći, ali je potrošio i jedan kubik vode više.

- Ma dobro da mene i suprugu nije pogodio srčani udar. Kada sam vidio taj račun, nisam mogao očima vjerovati da mi se ponovno događa isto što mi se dogodilo prije nekoliko mjeseci. I tada, prije nekoliko mjeseci su mi iz VIK-a poslali račun u kojemu su naveli da smo potrošili 100 kubika vode. Ej, 100 kubika?! Pa toliko ne potroši kroz jedan mjesec cijela zgrada, kazuje nam naš sugovornik, čiji je identitet poznat redakciji.

image

Sporni račun

Screeenshot
image

Sporni račun 2

Screenshot

Zašto nam se tada niste obratili, pitali smo našeg sugovornika.

- Pa iz jednostavnog razloga jer smatram da svatko jednom može pogriješiti u svom radu, a kako je to bila prva pogreška, mislio sam da se neće ponavljati. Tada sam otišao u VIK, protestirao i oni su ispravili svoju pogrešku. No, sada, sada mi se "zamračilo", pogotovo što mi je i sin za isti period primio račun od 4.391,10 eura, s time da je njemu na računu navedeno, kako je potrošio pet kubika vode, kazuje naš sugovornik.

Sin je, dakle, još gore prošao.

Ako prođe, prođe

- Ovdje živimo preko 17 godina i do sada se nikada nije događalo nešto ovako. Nakon što sam VIK-u poslao protestni mail, očekujem da isprave svoju pogrešku i da nam, pošalju normalne, točne račune. No, evo od mog prigovora je prošlo već 10-12 dana, ali novih, točnih računa još nema. Ja ne znam kako i što rade ti ljudi u VIK-a, isto kao da ih nitko ne kontrolira i isto kao da nikog nije briga. Netko bi trebao nadzirati njihov rad. Meni ovo izgleda kao ona APP (ako prođe, prođe), jer ne mogu nikako drugačije objasniti činjenicu da mi u razmaku od nekoliko mjeseci dolaze računi "van pameti", zaključio je naš sugovornik.

image

Panorama Kučina

Duje Klarić/Cropix

A što kažu iz VIK-a?

- Dogodila se pogreška prilikom očitanja glavnog mjerila, odnosno unosa, kada su nenamjernom pogreškom upisane jedna ili dvije znamenke više. Znamo za taj slučaj, odnosno slučaj te zgrade, jer su u toj zgradi svima računi za vodu viši. Sa svima njima smo iskomunicirali taj problem, svima su računi ispravljeni i dobili su nove, točne račune. Također smo i s gospodinom komunicirali preko maila i sve smo mu objasnili i ispričali se zbog nenamjerne pogreške, rekao nam je Mate Mišura iz VIK-a.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 08:25