Sjećate se početka filma “Oceanovih 8” kad Sandra Bullock sreda skupi desetak skupih kozmetičkih proizvoda i s njima dođe na blagajnu parfumerije tražeći od prodavačice povrat jer se “zeznula”? Kad blagajnica počne inzistirati na računu, Bullock se iznervira, optuži je za cjepidlačenje i uzdišući joj odgovori kako joj ne preostaje ništa drugo nego vratiti sve te parfeme kući...
U namjeri da preveslaju i izlude trgovca, hrvatski kupci nisu ništa manje dovitljivi od junakinje “Oceanovih 8”. O tomu čime se sve služe kako bi “iznudili” povrat novca za dobrano iznošeni proizvod ili, pak, za stari artikl dobili potpuno novi, govore nam dvije trgovkinje s dugogodišnjim iskustvom u prodaji poznatih modnih brendova.
Priča 1 - trgovkinja Ana
“Činjenica je, dakle,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....