Adriagate, turistička tvrtka iz Splita uspješno je preuzela poslovne udjele u agenciji To Islands Travel koja upravlja s preko 4.000 smještajnih jedinica. Trenutno zapošljavaju nešto više od 20 djelatnika, a osnovana je 2004. kada se i počela specijalizirati za prodaju obiteljskog privatnog smještaja na dalmatinskim otocima.
- Nakon poslovanja dugog više od 20 godina odlučili smo prihvatiti nove poslovne prilike te očekujemo da će ova integracija omogućiti našim klijentima, privatnim iznajmljivačima, ali i stranim gostima, brojne prednosti, pružajući im širi spektar usluga, bolju tehničku podršku, veći izbor destinacija i nezaboravna iskustva – poručuje Ivica Sinovčić iz To Islands Travela koji se zahvaljuje svim dosadašnjim klijentima, partnerima i zaposlenicima na podršci i povjerenju.
S ovim preuzimanjem Adriagate osnažuje poziciju najveće domaće tvrtke za rezervacije i upravljanje kratkoročnim najmom apartmana, kuća i vila.
Integracija
Udruživanje smještajnih kapaciteta i B2B prodajnih kanala rezultirat će povećanjem popunjenosti i zadovoljstva iznajmljivača vođeni Adriagate informatičkim in-house rješenjima. Integracijom znanja, iskustva, tehnologije i cjelokupne ponude obiju tvrtki, Adriagate nastavlja provoditi svoju misiju povezivanja i omogućavanja privatnim iznajmljivačima pristup globalnom tržištu smještajnih kapaciteta uz minimalan angažman, pružajući suvremenu tehnološku podršku i prevladavanje jezičnih barijera.
- Osim što će ojačati našu poziciju kao vodećeg igrača u industriji turizma u Hrvatskoj, pridruživanje To Islands Travela činio nam se kao idealan korak naprijed u daljnjem okrupnjavanju turističkih agencija specijaliziranih u ovom segmentu poslovanja. Uz to, radi se o velikom, respektabilnom broju iznajmljivača i smještajnih jedinica s kojima rukovode - poručuje Mate Balić, direktor Adriagatea.
Adriagate osnovan 2001. godine, u vlasništvu je osnivača Igora Popovića i Tonija Blaškovića te posluje sa sjedištem u Splitu u sklopu 8 ureda diljem jadranske obale i broji 90 djelatnika.
U 2025. godini strateški je cilj ostvariti dolaske 200.000 gostiju, dok će ukupna vrijednost prodanih rezervacija s ovim udruživanjem i potencijalom rasta dosegnuti 45 milijuna €.
Adriagate s novim ciklusom akvizicija nameće se kao preferirani strateški partner za sve dionike uključene u industriju kratkoročnog najma kuća, vila i apartmana za odmor.