StoryEditorOCM
Splitplatila dvaput

Splićanka revoltirana ponašanjem Flixbusa: ‘Čini mi se da su mi ukrali te eure, nitko mi ne odgovara već tjednima‘

Piše Marija Vuković
22. veljače 2023. - 14:24

Na društvenim mrežama pokrenuta je lavina negativnih komentara upućenih na račun prijevoznika Flixbus. Kako stoji u objavi koja je sve i potaknula, putnici koji su željeli 25. siječnja ove godine iz Splita za Zagreb stići linijom koja kreće u osam sati ujutro, to nisu uspjeli. 

- Moram ogaditi lopovsku firmu Flixbus. Prije mjesec dana kupila kartu za autobus za Zagreb koji je trebao krenuti u 8 sati ujutro. Međutim, javljeno je da je autobus u kvaru te sam morala kupiti novu kartu za bus koji je kretao u 10 sati (budući da prethodnu kartu nisam kupila online pa nisu imali moje podatke da me se automatski prebaci za autobus u 10). Dakle, kupila sam jednu kartu više za uslugu koja nije izvršena, ljutita je djevojka koja je putovanje do glavnog nam grada zbog toga platila dva puta ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 16:06