Otako je otišao u mirovinu, za 64-godišnjeg Splićanina (podaci poznati redakciji) surfanje internetom postalo je svakodnevnica i zamijenilo čitanje dnevnih tiskovina u papirnatom obliku.
Kako mu se nedavno pokvario laptop, kojeg je prije nekoliko godina po povoljnoj cijeni kupio u Turskoj, nije mu preostalo ništa drugo nego da ga odnese na servis. Naš čitatelj to je i učinio te ga 14. ožujka, dakle prošlog četvrtka, odnosi u servis računala X3M u ulici Kralja Zvonimira 103 (HELP DESK D.O.O.).
Zaposlenik je preuzeo laptop i otvorio nalog, a u opis kvara napisano je: ‘Usporen rad i virusi‘. Našem čitatelju obećano je kako će mu se ubrzo javiti iz servisa te da na preuzimanje laptopa neće morati dugo čekati.
Međutim, prošlo je čak osam dana, a da ga nitko nije nazvao makar da ga obavijesti o tome jesu li krenuli u rješavanje problema i koliko će ga doći kvar.
- Još ne mogu vjerovati! U ovih osam dana neki drugi servis mogao mi je već nekoliko puta popraviti problem. Oni se nisu udostojili moj laptop niti upaliti. Jučer sam ih zvao što je s time, rekli su mi da će me nazvati kroz pola sata. Naravno da nisu i danas sam bio primoran otići do njih. Tamo me dočekao zaposlenik koji je bio iznimno neugodan prema meni.
Pravdao se kako je bio vikend i praznik, mada u ovih tjedan dana nije bilo nikakvog praznika. Pošto honorarno radim preko interneta rekao sam mu da bi mi trebali nadoknaditi troškove koje sam izgubio u ovih osam dana i da ću sve dati u medije na što je taj zaposlenik reagirao buntovno i bahato dobacujući mi da će mi dati kontakt koga da nazovem u Slobodnoj Dalmaciji. Na to sam mu rekao da mi vrati laptop i izašao iz poslovnice. Šokiran sam njegovim ponašanjem, a i radom ovog servisa kojeg nikad nikome ne bih preporučio. Neka vaši čitatelji sada znaju kako se ophode prema mušterijama prije nego odnesu nešto na popravak - zaključio je naš sugovornik.
Tijekom dana pokušali smo stupiti u kontakt sa servisom, međutim nitko nam nije odgovarao na pozive.