Sve više nam se bliži turistička sezona i Split je iz dana u dan sve krcatiji, pa je za očekivati da će se time povećati i broj grintanja u vezi naših ugostiteljskih objekata. Bilo da je riječ o visokim cijenama, lošoj usluzi ili neočekivanim prilozima na tanjuru, zasigurno ćemo i ove godine čuti dosta bisera s naše obale.
Međutim, na elektroničku adresu naše redakcije je došao prigovor jedne sasvim druge vrste i u pitanju je napitak kojemu je - istekao rok trajanja.
- Račun uredno naplaćen unatoč upozorenju na rok trajanja čaja kojeg su nam poslužili i od kojeg smo popili tek nekoliko gutljaja - zgrožena je naša čitateljica te nam je priložila fotografiju na kojoj je vidljivo da je čaju istekao rok trajanja prije više od dvije godine!
Najviše je revoltirana činjenicom da ugostitelj nije osjetio potrebu da se gošćama ispriča na način da im ne naplati piće koje očigledno nije sigurno za konzumaciju.