Kad dođete pred vrata agencije za digitalni marketing i oglašavanje, a na njima piše Uber d.o.o., pojavi se upitnik kakve veze imaju momci sa splitskih Stinica, s kojima smo dogovorili razgovor, sa svjetskim poznatim pružateljem usluga prijevoza.
No, Mario Frančešević, osnivač tvrtke Uber d.o.o. ima jednostavno objašnjenje.
- Imao sam na popisu trideset imena kad sam 2012. godine krenuo registrirati firmu, ali ni jedno nije prošlo. Onda sam tražio po rječniku latinskog jer je moglo biti ime na hrvatskom, latinskom i starogrčkom jeziku. Svidjela mi se riječ 'uber', koja podrazumijeva nešto vrhunsko.
Opet su me htjeli vratiti, rekli da je to njemačka riječ, ali pokazao sam im u rječniku da je latinska i tako sam 12. prosinca 2012. godine registrirao Uber d.o.o. - priča...
StoryEditorOCM
Splituber uspjeh
Sa splitskih Stinica do Silicijske doline: 'Tristo dana kucali smo na vrata Facebooka, a onda je Zuckerberg otvorio'; Danas guštaju u poslu, plaća im je ludilo, a godišnji - neograničen
9. svibnja 2017. - 14:37
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?