“Dalmatinski potrošač”: Stranci smo savjetovali da reklamira proizvod te da može dobiti novi zamjenski proizvod ili, ako ga nema, povrat novca. Obveza je trgovca da kontrolira rokove trajanja robe jer, u protivnom, može biti prekršajno gonjen. S obzirom da je ovaj trgovac svjesno stavio neupotrebljivu i neispravnu stvar na police, kupac ga može pri...
StoryEditorOCM
POTROŠAČKI SANDUČIĆ "Kupila sam kremu iz 2002. godine! Frižider mi je bio već šest puta na popravku!"
21. rujna 2010. - 22:54
“Dalmatinski potrošač”: Stranci smo savjetovali da reklamira proizvod te da može dobiti novi zamjenski proizvod ili, ako ga nema, povrat novca. Obveza je trgovca da kontrolira rokove trajanja robe jer, u protivnom, može biti prekršajno gonjen. S obzirom da je ovaj trgovac svjesno stavio neupotrebljivu i neispravnu stvar na police, kupac ga može pri...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?