StoryEditorOCM
Splitdragocjeni savjeti

Potrošači, oprez! Kad kupujete online, imate rok od 14 dan za vraćanje proizvoda. Problem je što i na vaša leđa može pasti trošak povrata

Piše Merien Ilić
19. prosinca 2020. - 18:21

Ove subote u prostorijama Gradskog kotara Lučac-Manuš, savjetnici Udruge "Splitski potrošač" održali su nekoliko predavanja.

Udruga najviše upita dobila putem e-maila, a i smanjen je broj upita jer su se potrošači očito bolje informirali u međuvremenu. Svakako, najproblematičnije je područje trgovine i telekomunikacija, kao i ovrhe.

- Reklamacije neispravnih proizvoda, čekanje na popravke, akcije, internet trgovina koja je u porastu...To su najčešći problemi potrošača. Savjet je paziti na opće uvjete poslovanja i s kakvim trgovcima ulazite u posao. Sve treba raditi pisanim putem zbog dokaza i jer tržišna inspekcija može postupiti tek tim tragom. Treba paziti na rok od 14 dana u kojem se potrošači mogu javiti, odnosno predomisliti. Treba paziti tko snosi troškove...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 19:43