Hrvatska javnost zadnja dva dana bruji o slučaju kemijske ozljede jednjaka jednog pacijenta na području Rijeke, a sve je počelo mahnitom razmjenom uznemirujućih poruka o pićima koja spaljuju jednjak i želudac.
Priča se dodatno zahuktala jutros nakon što su slučaj potvrdili KBC Rijeka i PU primorsko-goranska koja je objavila priopćenje u kojem navode da su još prije tri dana dobili dojavu o ovom incidentu.
Zanimalo nas je što o svemu tome misle Splićani? Napravili smo đir po par splitskih kafića da čujemo njihove reakcije iz prve ruke.
- Mi vam pijemo samo kavu i vino, to nek‘ nam ne diraju", dobacila nam je vidno raspoložena skupina umirovljenika u lokalnom ugostiteljskom objektu.
Mladi su, čini se, ipak puno oprezniji po pitanju trovanja pićem, a 21-godišnja Chiara nam je rekla da će svakako jedno vrijeme pripaziti s kupovinom brenda Romerquelle.
- Malo me strah. Sigurno neću kupovati ta pića dok god ne bude skroz provjereno da je sve u redu - priznla nam je.
Slično nam tvrdi i mlada Lucija, no ipak vjeruje da je riječ o izoliranom slučaju uslijed ljudskog nemara.
- Dogodila se greška i ne mislim da je u pitanju neka veća količina otrovanih boca - kazala nam je.
Konobari ne vjeruju da će ova afera previše utjecati na potrošačke navike njihovih gostiju
- Ta pića ionako nisu nešto posebno popularna; evo jedna kutija limunske trave nam stoji u zalihama već mjesec dana. Naši dnevni gosti vam uvijek naručuju slične napitke, a najpopularnije su kave i Cedevite. Tako da ne vjerujem da će se ovo dalje širiti - doznali smo od konobara Kristijana.
Slušajući naš razgovor, primjedbu je imao i 62-godišnji Željko koji je iznenađen reakcijom javnosti na ovaj slučaj.
- Ali ljudi ne znaju šta stavljaju u sebe?! Sve je to kemija, loše za zdravlje! - veli.
Na naše pitanje misli li da će se afera dodatno rasplamsati, odgovara:
- Danas se o ovome priča na sve strane, a ‘ko zna šta će bit‘ sutra. Možda se sve brzo zaboravi.
Čini se da javnost nije pretjerano zabrinuta, no postoji stanoviti oprez zbog kojega će Coca-Cola naredni period morati poraditi na kriznom komuniciranju i sanaciji nastale štete kako bi ponovo zadobili povjerenje svojih potrošača. Nadolazeći dani će nam puno konkretnije pokazati razmjere i posljedice ovog spornog događaja.