Evo, već je siječanj 2022., a e-ticketing u "Prometu" još nije uveden. Na njihovim stranicama piše da je razdoblje realizacije tog projekta od 6. rujna 2019. godine do 6. rujna 2021. godine, pa me zanima što se događa s tim, hoće li se projekt realizirati i kada? – upit je s kojim nam se obratio Splićanin Tonči, a na koji smo odgovore potražili u spomenutom gradskom poduzeću.
Da je riječ o predviđenom kašnjenju, kazao nam je "Prometov" direktor Miroslav Delić, navodeći kako je ono rezultat poremećaja na globalnom tržištu.
- Navedeni rokovi jesu bili inicijalno planirani, ali ubrzo smo shvatili da ih nećemo moći ispoštovati, pa nam je već kod potpisivanja ugovora nadležno ministarstvo odobrilo produženje do svibnja ove godine. Kako na ovom projektu radimo svakodnevno, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....