StoryEditorOCM
Split‘takva je praksa‘

Ogorčeni Splićanin: ‘Prevaren sam! Nije mi dostavljen paket na adresu, a dodatno su mi naplatili...‘ HP: ‘Nismo mi...‘

Piše M. U.
22. kolovoza 2024. - 18:35

- Hrvatska pošta vara građane i naplaćuje usluge, iako ih ne izvršava - požalio se naš čitatelj. Prepričao nam je što se točno dogodilo. Smatra da je zakinut, odnosno prevaren. Platio je, a ono što je platio zapravo nije dobio.

-  Naručio sam proizvod od jednog poduzeća koji je trebao biti dostavljen na moju kućnu adresu. Umjesto proizvoda, dobio sam poziv službenice koja me obavijestila da se moj paket nalazi u Hercegovačkoj ulici. Pitala me želim li doći preuzeti paket ili želim da mi ga dostave u poslovnicu na Mertojaku. Kazao sam da ga ostave u Hercegovačkoj i da ću doći predignuti paket.

Kada sam došao, službenik na šalteru mi je kazao da moram platiti 28,28 eura. Pitao sam ga zašto moram platiti toliko s obzirom na to da mi paket nisu dostavili na kućnu adresu, a dostavu sam platio 3,50 eura. Kazao je da mi neće sigurno on iz vlastitog novčanika nadoknađivati novac, čak je povisio ton i bio bezobrazan. Uputio me na kontrolora dostave - prepričava čitatelj i dodaje da su ga ljudi koji su se nalazili u redu iza njega u potpunosti podržali.

image
Snimio čitatelj

Čitatelj je pokušao doći do kontrolora dostave, međutim bezuspješno. Kontrolor mu je tek preko zaštitara javio da je to "jednostavno praksa pošte". 

Poslali smo upit Hrvatskoj pošti iz koje tvrde da gospodinu nisu ništa dodatno naplatili. 

- Korisniku je naplaćena samo stavka otkupnine, a ne dostava. Tvrtka od koje je naručena pošiljka je ugovorni korisnik Hrvatske pošte kojemu se dostava naplaćuje prema ugovoru, bez obzira na kanal dostave. Primatelju se naplaćuje otkupni iznos pošiljke, a ako ga nema, primatelj ništa ne plaća Hrvatskoj pošti. Drugim riječima, Hrvatska pošta korisniku nije ništa dodatno naplatila, već samo iznos naznačen od strane pošiljatelja - stoji u njihovom odgovoru.

image
Božo Radić/Cropix

Kažu i da u razdoblju između lipnja i rujna bilježe rast broja paketa zbog ljetnih rasprodaja u brojnim e-trgovinama, ali i zbog turističke sezone. Tvrde da u nekim gradovima na obali promet poraste i preko 100 posto u odnosu na ostatak godine.

- Iako s e-trgovinama imamo ugovoren rok isporuke od tri radna dana, cilj nam je da što veći broj korisnika svoj paket dobije što prije. Kolege koriste opciju pozivanja korisnika u poštanski ured u razdoblju vršnog opterećenja i velikog priljeva paketa. Takva praksa se pokazala kao pozitivno iskustvo za naše korisnike. Ako korisnici ne mogu ili ne žele doći u poštanski ured, poštar će im svakako dostaviti paket na adresu - navode iz HP-a. 

Kažu da je isporuka paketa u poštanskom uredu u skladu s Općim uvjetima za ostale usluge kojima je propisano da Hrvatska pošta iznimno u slučajevima velike opterećenosti svojih sustava dostave, što podrazumijeva iznadprosječnu količinu pošiljaka u referentnom razdoblju, zadržava pravo da pošiljke, s čijim pošiljateljima ima sklopljen pisani ugovor, uručuje primatelju putem drugih kanala dostave. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. rujan 2024 04:01