StoryEditorOCM
Splitšto im bi?

Odgovorni u Ini odlučili se na sulud potez u srcu sezone; tri najvažnije pumpe u Splitu jedva da rade...

Piše Mario Matana
9. srpnja 2024. - 18:16

Ekstra je zanimljivo vidjeti kako sve jednostavno ‘procvate‘ dolaskom proljeća, dapače ljeta pa i uvijek jedva dočekane turističke sezone.

Pootvaraju se do tada zakračunati restorani, krene panično zapošljavanje radnika i inženjera (ne biraju se više mladi i stručni, Nepalci su sasvim dobri), taksisti svih fela preplave ulice gradova uzduž Jadrana (a prvenstveno Splita pa i Dubrovnika, jer tu je najveća mogućnost ‘zarade‘),...

Kako u tim poduzetničko maloprodajnim sektorima, tako i u građevinskom – raskopavaju se ulice na sve strane, promet je u kolapsu, ali odlično se vidi kako se radi na cestovnoj infrastrukturi! Dobro, daju ruke tu i privatnici sa svojim objektima, ove godine je pravi ‘hit‘ izgradnja novog Kauflanda uz Poljičku, trgovačkog centra u formi golemog kvadra koji je došao na par metara od prozora stambenih objekata u Papandopulovoj...

Što nas dovodi do – Ine. Neupućeni prolaznik-namjernik, čitatelj, zapitat će se kakve sad ima veze nekad državna kompanija za proizvodnju i preradu nafte, ali i mnogo drugih poslova, s cijelom pričom o radovima usred sezone?

Pa eto tako se potrefilo da su i u Ini odlučili pokazati kako se to radi usred ljetne sezone. Tako da su, brojkom i slovima, tri (3) njihove benzinske postaje odgovorni odlučili renovirati u ova dva ljetna mjeseca...

Kad je najveći promet, kada najviše stranaca ali i generalno kupaca goriva prolazi kroz benzinske, gdje se daju kupiti brojni ostali proizvodi na njihovim policama - od motornih ulja preko rashlađenih pića do raznih snackova – iz Ine su odlučili zatvoriti vrata objekta i dati ga u renoviranje.

Od točno deset objekata Ine na području Splita (i Solina, a ne računajući objekt na Zapadnoj obali koji je namijenjen plovilima), tri rade ‘šepajući‘. To su Split Kman – Sjever (dakle prema ulazu u grad na Domovinskog rata), Split Visoka – Sjever (na ulazu u grad iz pravca Omiša, uz Lovrinac) te Solin Meterize (uz staru Solinsku).

Na svim postajama su postavljeni montažni kontejneri u kojima se obavlja naplata tako da se kupnja goriva odvija nesmetano, kao i eventualno žvaka te možda cigareta, ali svi ostali proizvodi koji zahtijevaju prostor za prezentiranje kupcima, ali i skladištenje, trenutno se ne mogu nabaviti u ova tri objekta.

Također se na njih ne mogu preusmjeriti niti paketi službi koje imaju ugovore s Inom (što je naišlo na vidno olakšanje kod samih djelatnika), a i određen oprez je potreban zbog uvijek prisutne opasnosti da će blagajne izgubiti vezu sa svijetom, odnosno poreznom...

Uglavnom, poslali smo upit službi za odnose s javnošću Ine, koliko bi mogli trajati radovi na rekonstrukciji odnosno obnovi, moderniziranju unutrašnjosti tih postaja te koliko bi to moglo koštati. Pitali smo ih i jesu li se radovi možda mogli obaviti u nekom drugom terminu, ne u samom srcu turističke sezone, pa kad odgovori stignu, doznat ćete i vi te informacije, ali i korporativnu logiku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 19:11