Prenosimo reakciju vlasnika autopraonice. Naime, Splićanka je u ovom TEKSTU optužila radnike poznate autopraonice da su joj ukrali 70 eura.
Poštovani,
želimo demantirati navedene tvrdnje objavljene u članku pod naslovom "Splićanka ostala bez novčanika u autopraonici, reakcija vlasnika je šokirala". Naša autopraonica, "Spužva Roby", uvijek je posvećena pružanju kvalitetnih usluga i poštovanju prema našim klijentima. Već 8 godina obavljamo usluge autopranja u Mall of Splitu, nećemo ni nabrajati koliko je vozila dosad usluženo a kamoli da smo ikada imali istup kakav ste Vi jednostrano i po našu štetu prenijeli u Vaš medij. Smatramo da je navedena priča gospođe V. B. koja tvrdi da su joj ukradeni novci iz auta nakon pranja potpuno neutemeljena.
Gospođa koja nas proziva kroz medije došla je u autopraonicu sama oko 11:30h, te je zamolila djelatnike da li se njen automobil može oprati kroz nekih sat, sat i pol, jer mora stići natrag na posao. Djelatnik joj je odgovorio da će nastojati u tom vremenskom periodu oprati auto.
Začuđeno smo čitali novinski napis o tome da je gospođa željela spojiti ugodno s korisnim te ostaviti automobil na pranju i otići u kino sa sinom, a došla je sama u žurbi da što prije operemo automobil da stigne na posao.
Niti 45 minuta od dovoženja automobila, gospođa se vratila u autopraonicu po automobil sa zahtjevom da joj vratimo otuđeni novac koji je ostavila u automobilu, dakle tek stigla, prije isteka dogovorenog vremena pranja automobila i već traži da joj se vrati 70 EUR i automobil kako bi mogla stići na posao.
Nedugo nakon toga zaprimio sam nekoliko poziva od svojih djelatnika kako ih jedna gospođa optužuje i vrijeđa da joj je otuđen novac iz automobila, te kako ne mogu od njene nervoze i načina ophođenja normalno raditi.
Rekao sam djelatniku da ide na nadzorni sustav kamera i pregleda zabilježene snimke o tome tko je radio na gospođinu automobilu, te da me nakon što sve pregleda nazove i obavijesti o tome.
Nakon 10-ak minuta pregleda snimki, utvrdio je da nitko nije otvarao navedeni pretinac a kamoli otuđio ikakav novac, o svemu me obavijestio telefonskim pozivom i rekao mi tko je radio na pranju gospođina automobila, te me je pozvao da dođem u autopraonicu.
Stigao sam u autopraonicu netom nakon toga i zamolio djelatnika da me uputi na gospođu, predstavio sam se kao vlasnik na što mi je gospođa rekla da je ona gđa. V. B. Pitao sam gospođu o problemu koji je imala, bila je jako nervozna i ispričala mi je kako joj je otuđen novac iz pretinca u autu. Obavijestio sam je kako smo pregledali kamere i utvrdili kako nitko od djelatnika nije otvarao nikakve pretince njezina automobila, a kamoli otuđio bilo koju stvar ili novac.
Nakon toga gospođa je nastavila sa agresivnim nastupom te je svojim ponašanjem ometala poslovanje i djelatnike koji tamo rade. Poradi gužve na autopraonici i ostalih automobila koji su čekali na pranje odlučio sam gospođi dati naš novac kako bi prestala sa maltretiranjem okoline i otišla iz naše autopraonice, isto tako sam joj poželio ugodan dan.
Sa povećim čuđenjem iščitavamo tvrdnje gospođe kako je naš djelatnik koji tamo radi već godinama izjavio da smo mi već imali takvih slučajeva. Opet ste objavili jednostranu priču bez da ste o tome pitali mene ili djelatnika koji je to navodno rekao. U ovom članku nailazimo na eto nekoliko spomenutih jednostranih izjava koje su nam stvorile probleme u poslovanju.
Nećemo analizirati sve razloge dolaska gospođe V. B. u autopraonicu "Spužva Roby", niti do danas nemamo informacija o stvarnom postojanju novca u navedenom pretincu. Nismo otvarali taj ili bilo koji drugi pretinac, ali smo za gospođu dali naš novac, iznos od 70 EUR kako bismo spriječili daljnje poteškoće meni i našim vrijednim djelatnicima. Isto tako napominjem kako je gospođa mogla tvrditi da joj je otuđen novac zatražiti bilo koje iznose poput 100, 200 ili 500 EUR, opet ne bi znali da li je to istina, a Vi biste opet jednostrano prenijeli tu priču.
Nadalje, u čudu smo iščitavali kako se gospođi prijetilo i kako joj je otuđen novac. Po njenoj tvrdnji, morala je odmah zvati policiju da se stvarno utvrdi činjenično stanje, a ne novinarku.
Napominjem kako ću kao predstavnik tvrtke poduzeti pravne radnje protiv gospođe V. B.
Nadamo se da će ova dodatna pojašnjenja pomoći u pružanju objektivnog uvida u cijeli incident, te kako ćete sastaviti realnu priču i demanti koji će povratiti barem dio učinjene štete. Nadalje vjerujemo da će naši klijenti i dalje imati povjerenja u kvalitetu usluga koje pružamo već 8 godina bez iti jednog incidenta.
S poštovanjem,
Joško Budimir, vlasnik Autopraonica "Spužva Roby"