StoryEditorOCM
Spliti sitno i bitno

Našli smo primjer nevjerojatne akcije u ‘Studencu‘! Je li moguće da trgovac ovako perfidno ‘navlači‘ najvjernije kupce?!

Piše split sd
11. veljače 2025. - 21:40

E, ovakvu bi akciju stvarno šteta bilo propustiti. Do 12. veljače imate prigodu kupiti 250 grama maslaca na neviđenom sniženju u Studencu. Redovna cijena mu je 2,99 eura po komadu, a sad je, duboko uzdahnite, sniženo na čak 2,98 eura.

– Bojkot uspio! Studenac pokazao da se ipak može! – narugao se akciji i njihov stalni kupac i autor fotografije na kojoj se vidi ovo senzacionalno sniženje.

I sve to garnirano u kričavo narančastu boju s velikim slovima AKCIJA. A sad to što do nje piše da je sniženje 0 posto i što ćete uštedjeti jedan jedini cent – a Bože moj. Cent po cent. I sitno je bitno, poruka je baš iz Studenca.   

image

Studenac akcija

Privatna snimka

Još perfidnije od ovoga, korisnici Studenčeve aplikacije, kupe li ovaj maslac na akciji, bit će na gubitku, budući da ona stalnim kupcima nudi 5 posto popusta, ali samo na proizvode koji nisu sniženi!

Na njihovim web-stranicama, naime, jasno piše kako uz "Moj Studenac aplikaciju" svaka kupovina donosi spomenutih pet posto popusta. Međutim, taj popust, ograđuju se u ovom trgovačkom lancu, ne vrijedi za artikle koji su već na akciji, tiskovine, cigarete, pelene, početne formule za dojenčad, bonove, plaćanje režija, povrat ambalaže i proizvode pod izravnim mjerama kontrole cijena.

Dakle, ova akcija od 0 posto zapravo nije samo mudro sročena trgovačka udica koja bi kupce trebala zavarati da im ruka poleti čim vide natpis akcija, nego će zapravo njihovim vjernim kupcima izbiti i onaj stalni popust koji imaju na aplikaciji. Promućurno, nema što.

Podsjetimo, Studenac nas je i nedavno oduševio istim sniženjem, samo je tada u pitanju bio viski.

U ‘Studencu‘ se stvarno vode onim ‘i sitno i bitno‘. Pogledajte samo koliko su snizili ovaj artikl. A Zara je još ‘jača‘

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. travanj 2025 23:32