U Splitu ubuduće treba jasnije formulirati turističku politiku, te planirati i poticati koncepciju tzv. odgovornog turizma. Fali nam marketinška profilacija grada, a osobito treba raditi na „dijeljenju resursa“ što znači da turisti aktivno sudjeluju u gradskom životu i doprinose njegovoj kvaiteti. Za sada smo još uvijek u fazi konzumerizma i eksploatacije prostora - turist plaća određenu uslugu i to je sve.
Ovakav zaključak donio je Znanstveni tim Povjerenstva za izradu Nacrta prijedloga Plana upravljanja povijesnom jezgrom Splita, a prezentacija istraživanja koje je tim proveo održana je u ponedjeljak navečer u Muzeju grada Splita.
Na istraživanju su radili mr. sc. Mirko Petrić, koji je i vodio prezentaciju, prof. dr. sc. Inga Tomić-Koludrović, Ivan Puzek, mag. soc, i p...
Ovakav zaključak donio je Znanstveni tim Povjerenstva za izradu Nacrta prijedloga Plana upravljanja povijesnom jezgrom Splita, a prezentacija istraživanja koje je tim proveo održana je u ponedjeljak navečer u Muzeju grada Splita.
Na istraživanju su radili mr. sc. Mirko Petrić, koji je i vodio prezentaciju, prof. dr. sc. Inga Tomić-Koludrović, Ivan Puzek, mag. soc, i p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....