StoryEditorOCM
SplitTrajekt od 134 metra

‘Marka Pola‘ mijenja najveći brod Jadrolinije, a ljudi se žale: ‘Provest ćemo noć na podu, di je tu sigurnost?‘

Piše Stjepan Mijat Zaninović
17. veljače 2025. - 08:49

Nakon što se gospođa koja iz Rima mora stići do Hvara preko Ancone i Splita požalila da je Jadrolinija zamijenila trajekt “Marko Polo” trajektom “Dalmacija” na kojem navodno nema kabina, iz Jadrolinijinog odgovora doznali smo da će određeni broj kabini i avio sjedala ipak biti dostupan na “Dalmaciji”.

Putnicu brine promjena trajekta na liniji Split - Ancona: ‘Sono disperata, kakvi je to brod...‘. Oglasila se Jadrolinija

Onda je u redakciju stigao drugi mail…

“Dalmacija je dobar brod, ali nije pogodan za noćnu plovidbu”

“Nakon pročitanog članka u vašim novinama vezano za M/T Dalmacija na liniji Split–Ancona, s početkom prema rasporedu online 4. ožujka 2025., još uvijek nije moguće kupiti kartu za avionska sjedala ili kabinu.

Iz tog razloga uputio sam mail Jadroliniji s istim pitanjem, jer, kao i gospođa, moram na put. (Noćna plovidba broda koji je napravljen za dnevnu.) Od toga je prošlo više od 7 dana, a do danas mi se, naravno, nitko nije javio niti odgovorio na moj mail.

Brod Dalmacija je dobar brod i već sam plovio njime na dnevnoj plovidbi iz Dubrovnika, ali nije pogodan za noćnu plovidbu. Putnici koji će provesti noć na podu, odnosno na stolicama i naslonjačima u restoranu i baru, sutradan moraju sjesti za volan auta ili kamiona nenaspavani i umorni. Gdje je tu sigurnost?

Ako je moguće, možete li ih vi iz novina pitati zašto tvrdoglavo odbijaju mogućnost plovidbe tijekom dana dok je Marko Polo u suhom doku?” - požalio se gospodin i iznio potencijalno ozbiljan problem.

image

Trajekt Dalmacija

Jadrolinija/Slobodna Dalmacija

Na “Dalmaciji” će biti dostupan “određeni broj kabini i avio sjedala” što znači da određeni broj ljudi možda neće moći uhvatiti udobnija mjesta. Dok će nekima to zagorčati putovanje čisto jer će se vrtiti na stolici cijelu noć, drugi bi možda mogli svoj potencijalni umor prenijeti na posao te tako ugroziti sebe, druge ljude i/ili nečiju imovinu.

Obratili smo se Jadroliniji…

“Međunarodna linija Split - Ancona je cjelogodišnja linija s definiranim redom plovidbe. S obzirom na to da je prodaja karata otvorena već u listopadu 2024. godine, izmjena reda plovidbe stvorila bi komplikacije kod putnika s već kupljenom kartom. Služba prodaje će o svim relevantnim informacijama komunicirati prema putnicima na vrijeme.” - objasnila je Jadrolinija.

A mi smo bacili oko na “Dalmaciju” (i da, naravno, sad imamo Dalmaciju u svom oku).

Na Jadrolinijim stranicama stoji da je “Dalmacija” sa svojih 134,40 m najveći brod u povijesti flote Jadrolinije. Ima gaz od 5,2 m i može postići brzinu od 17 čvorova. Prima do 1800 putnika i 350 automobila. Od sadržaja ima dječju igraonicu, dva restorana, tri bara i grill bar.

Zanimalo nas je koliko će toga biti dostupno dok “Dalmacija” bude plovila na liniji Ancona-Split u ožujku i travnju te kolika je uopće popunjenost u to doba godine kako bismo razjasnili ima li mjesta za paniku oko kabina ili će svi koji budu željeli moći mirno presanjati Jadran.

Jadrolinija je odgovorila:

"Svi sadržaji na brodu „Dalmacija“ bit će dostupni i na međunarodnoj liniji Split – Ancona. Sky bar će raditi cijelo vrijeme putovanja od 18:00 do 07:00 sati, a self service restoran Olive bit će otvoren od 18:00 do 22:00 sati te ujutro za doručak od 06:00 do 07:00. Igraonicu za djecu i mlade moguće je koristiti cijelo vrijeme plovidbe. Prosječan broj putnika u isto vrijeme prošle godine bio je oko 200. Još bismo jednom samo naglasili da će Služba prodaje o svim relevantnim informacijama komunicirati prema putnicima na vrijeme."

image

Gusti crni dim u splitskoj trajektnoj luci

Čitatelji/Slobodna Dalmacija
image



 

Nikola Vilic/Cropix
image


 

Nikola Vilic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. veljača 2025 08:50