Prije otprilike dva mjeseca prvi smo objavili da su pojedinim potrošačima sa splitskog područja poslane uplatnice s pogrešnim obračunima rata za potrošenu električnu energiju.
Mjesečni iznosi koji su stigli na adrese brojnih naših čitatelja bili su povećani do čak 40 posto u odnosu na svote s računa za isto lanjsko obračunsko razdoblje, a iz tvrtke "HEP Elektra" su takve greške pripisali problemima uzrokovanim informatičkim razdvajanjima djelatnosti opskrbe i distribucije unutar sustava "Hrvatske elektroprivrede" (HEP).
– Informatičkom provjerom utvrđeno je koji su kupci dobili pogrešno izračunate rate, a odmah nakon što je greška otkrivena, pokrenute su aktivnosti kako bi se ispravio program i na adrese naših potrošača poslale nove obračunske rate. Kupci neće biti oštećen...
StoryEditorOCM
Splitmoraju podmiriti razliku
Kaos zbog greške u HEP-ovom sustavu: 'zaštekalo' i slanje opomena, a neki građani će u desetak dana morati platiti čak tri računa!
29. svibnja 2018. - 21:33
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?