Očekujete li uskoro poziv na ročište? Nadamo se da nije u rukama Hrvatske pošte. Čak dvije čitateljice poziv sa suda su dobile - nakon što je suđenje završeno.
- Sandučić, naravno, provjeravam svakodnevno, a prije nekoliko dana u njemu sam pronašla obavijest o preporučenoj pošiljci u sandučiću. Tih dana sam sandučić još i češće provjeravala jer sam očekivala poziv na ročište od Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom. Idući dan sam odmah otišla u poštanski ured preuzeti pošiljku. Otvorila sam omotnicu i shvatila da mi je poziv dostavljen deset dana nakon što je održano ročište. Dakle, ročište je bilo gotovo i stvarno mi nije jasno kako je to dopustivo - u čudu govori čitateljica.
Kaže da im se često događa i da po primitku obavijesti o pošiljci, netko uvijek u stanu "dežura" dok poštar ne dođe. Kasnije u sandučići pronađu obavijest da im je poštar pokušao dostaviti pošiljku.
- To jednostavno nije istina jer smo toliko istraumatizirani uslugama Hrvatske pošte da ne izlazimo iz stana na "planirani" dan dostave paketa. Dakle nitko nam ne pozvoni i ne pokuca, a pronađemo spomenutu obavijest. Njima se uopće ne radi, samo printaju te papiriće i ubace ih u sandučiće, najlakše, kome se da penjati do petog kata - kaže.
A o tome koliko računi kasne i koliko je opomena platila zbog toga kaže da je bolje da ne priča. Kaže da su prije imali krasnog poštara, ali da ne zna što se sada dogodilo i do kada će se ovo tolerirati.
Da se ne radi o izoliranom slučaju i da nešto tu stvarno "ne štima" svjedoči i druga čitateljica.
- Očekivala sam poziv za sud jer sam na jednom ročištu trebala biti svjedok. Poštar mi je uručio pošiljku, a kada sam je otvorila, shvatila sam da je ročište bilo dan ranije. Dakle poziv na suđenje su mi dostavili nakon što je to suđenje prošlo, nevjerojatno - govori.
Nakon što smo objavili ovaj članak u našu redakciju stigla je još jedna pritužba na rad pošte.
- I nedavno sam imao sličnu situaciju, stiglo je rješenje od Porezne uprave Split s odlukom o promjeni plaćanja od 1. siječnja 2024. Znači skoro dva mjeseca nakon promjene iznosa za plaćanje. Najveće razočaranje sa isporukom Hrvatske pošte je bilo kad sam dobio papirić da podignem poštu u uredu, a bio sam cijelo jutro doma. Znači nisu se htjeli popeti do drugog kata na kojem živim. Gospoda u uredu su isto tako na moju primjedbu rekli da znaju za te probleme i da nisam prvi, ali da jednostavno ne mogu ništa napraviti po tom pitanju. Tako da očito jedino ostaje da se pišu novinski članci o ovom problemu. Možda se tad nešto ispravi - stoji u poruci koju smo primili.
O svemu smo pitali Hrvatsku poštu od koje s nestrpljenjem čekamo odgovor.