Nakon niza godina bez ikakve komunikacije, čelnici Gradskog kotara Split 3 obratili su se poslovodstvu tvrtke "Hvidra" koja upravlja garažom u Ulici Ruđera Boškovića s molbom da se korisnicima smanje cijene.
Kako nas je izvijestio Stipe Čogelja, predsjednik Kotara, "Hvidrin" direktor Marko Bartulić izrazio je na jednom od sastanaka s članovima kvartovskog Vijeća žaljenje zbog stanja garaže i nedostatka međusobne komunikacije, te je stanovnicima okolnih zgrada izašao u susret ponudivši paket sa smanjenim cijenama uz plan uređenja prostora za vozila. Kako nam je pojasnio Bartulić, računica prema novom modelu je sljedeća - mjesečni prihod od garaže ostaje isti, a cijena se povećanjem broja automobila u garaži smanjuje.
- Trenutačno je u garaži 450 automobila, a ima mjes...
Kako nas je izvijestio Stipe Čogelja, predsjednik Kotara, "Hvidrin" direktor Marko Bartulić izrazio je na jednom od sastanaka s članovima kvartovskog Vijeća žaljenje zbog stanja garaže i nedostatka međusobne komunikacije, te je stanovnicima okolnih zgrada izašao u susret ponudivši paket sa smanjenim cijenama uz plan uređenja prostora za vozila. Kako nam je pojasnio Bartulić, računica prema novom modelu je sljedeća - mjesečni prihod od garaže ostaje isti, a cijena se povećanjem broja automobila u garaži smanjuje.
- Trenutačno je u garaži 450 automobila, a ima mjes...