StoryEditorOCM
SplitKOLIKO SE TROŠILO?

Doznali smo koliko su splitski ugostitelji zaradili za vrijeme Ultre u odnosu na ostale ‘obične‘ dane. Brojke su nas iznenadile, a jedan dan je potpuno podbacio...

Piše Saša Ljubičić
12. srpnja 2022. - 21:53

Ultra je događaj za koji se otimaju na svim meridijanima i paralelama. Razlog je, naravno, profit. Gdje god odsjedne do sto pedeset tisuća ljudi, a radi se, uvjeravaju nas, o tim brojkama, jasno je da to onda generira zaradu svima u dugom turističkom lancu: prijevoznicima, organizatorima kojekakvih događanja ili kako danas vole reći - evenata, pa onda hotelijerima i iznajmljivačima, trgovcima, ugostiteljima...

Budući su vlasnici restorana grintali da nas ovo ljeto pohode samo "pizza gosti", red je provjeriti jesu li generalno zadovoljni poslovanjem za vrijeme Ultre? Kakvo je njihovo mišljenje o partijanerima u Splitu?

- Šaroliko - kao iz topa će Jelena Tabak, predsjednica Ceha ugostitelja pri HGK, vlasnica konobe "Dujkin dvor" u centru Splita.

- Analize poslovanja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 09:26