Nema tog brodogradilišta na Dalekom istoku i u Europi koje ne grca pod silinom problema, gomilajućim gubicima i divljom recesijom kojoj već sedmu godinu zaredom kraja na horizontu nema. Kad kažemo da je hrvatska brodogradnja u restrukturiranju, nije na odmet spomenuti kako se jedna brodograđevna korporacija kao što je “Hyundai Heavy Indsturies” nalazi u restrukturiranju zbog gubitaka koji bi se do kraja godine mogli popeti na 3 milijarde dolara.
Prema južnokorejskom specijaliziranom tjedniku “The Hankykoreh”, u proteklih 16 mjeseci dionica “Hyundaija” izgubila je trećinu svoje vrijednosti. Kako upozoravaju i neki istaknuti hrvatski brodarski analitičari, poput kapetana Ante Roje, uz „Hyundai“ u istim su bremenitim problemima i brodogradilišta „Samsung“, „Daewoo Shipb...
Prema južnokorejskom specijaliziranom tjedniku “The Hankykoreh”, u proteklih 16 mjeseci dionica “Hyundaija” izgubila je trećinu svoje vrijednosti. Kako upozoravaju i neki istaknuti hrvatski brodarski analitičari, poput kapetana Ante Roje, uz „Hyundai“ u istim su bremenitim problemima i brodogradilišta „Samsung“, „Daewoo Shipb...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....