Zahvaljujući istraživanju udruge za zaštitu prava potrošača ''Dalmatinski potrošač'' koje je proveo Mladen Šurija, savjetnik za zaštitu prava korisnika telekomunikacijskih usluga, otkriveno je i spriječeno još jedno zavaravajuće poslovanje teleoperatera u ovom slučaju HT-a.
Naime, kako ističu u Udruzi, ovim će se značajno smanjiti nepotrebni troškovi pogotovo neupućenih potrošača.
- O čemu se ovdje radi? Savjetnik je poučen prigovorima potrošača, provjeravao kakve informacije o raskidu pretplatničkog odnosa HT daje svojim korisnicima. Od službe za korisnike u više navrata je dobivao odgovore i mailove u kojima je rečeno da rok za raskid pretplatničkog ugovora ( ili prelazak na bonove ) u mobilnoj mreži iznosi 30 dana ili da se ugovor raskida zadnjeg dana u mjesecu. Tak...
StoryEditorOCM
SplitZAVARAVAJUĆE POSLOVANJE
Dalmatinski potrošač tvrdi da je otkrio varanje poznatog teleoperatera: Spasili smo građane novih troškova, ovo je upozorenjima i ostalim korisnicima mobilnih usluga!
20. srpnja 2018. - 18:56
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?