StoryEditorOCM
Otocia više i valja...

Višani ne žele ‘Olivera‘ nego ‘Petra‘: ispalili su zbog promjene trajekta, našli mu ‘sto‘ mana! Javila se ‘Jadrolinija‘

Piše Ana Pivčević
1. listopada 2024. - 13:58

"Jadrolinijin" trajekt "Oliver" u ponedjeljak je preuzeo liniju Split – Vis. Vijest je to koja je šokirala stanovnike otoke Visa koji su nezadovoljni što na toj liniji više ne vozi omiljeni im "Petar Hektorović". 

Pobunili su se čim su čuli prvu informaciju da im stiže "Oliver". Nezadovoljni su i prijevoznici koji će, kako kažu, imati problema s ukrcajem kamiona i autobusa.

- Prvi i najveći problem je što će kamioni i autobusi ulaziti na rikverc. Svi smo mi profesionalci, ali to nije normalno. To je puno teže samo po sebi, a kada je plima ne znam kako će se ukrcati - govori nam jedan od prijevoznika.

Trajekt "Oliver" punio je novinske stupce zbog nekoliko ozbiljnih kvarova koji su mu se dogodili pa ne čudi nezadovoljstvo Višana što im liniju više neće održavati "Petar Hektorović" kojeg poznaju u dušu. 

image

Trajekt ‘Petar Hektorović‘ vozio je na liniji Split - Vis

Duje Klarić/Cropix

Pobunila se i Nađa Ramić, djelatnica Zavoda za hitnu medicinu u sanitetskom prijevozu ispostave Vis, koja se tijekom vikenda i obratila "Jadroliniji".

U dopisu nadležnima istaknula je da je njihova ispostava na nivou županije najviše udaljena od kopna, odnosno bolnice u Splitu te da imaju najmanje mogućnosti u transportu pacijenata s Visa. Pohvalila je svakodnevnu suradnju s posadom trajekta "Petar Hektorović", pogotovo u ljetnim mjesecima kada putuju ponekad i tri puta dnevno.

– Mi na otoku imamo popriličan broj korisnika sanitetskog prijevoza. Više od pola korisnika je u ležećem položaju, to su nepokretni ljudi ili invalidi. Jako puno imamo i onkoloških bolesnika, koji putuju kako bi primili teške terapije i u biti su ležeći zbog mučnina koje imaju nakon tih terapija. Već smo se prilagodili situaciji da idemo i s dva vozila prema Splitu (a jedan vozač) kada imamo dva ležeća pacijenta, međutim ima dana kada imamo zahtjeve i za troje... – navela je Ramić, te istaknula kako su dok je vozio "Petar Hektorović" mogli prevoziti sve pacijente jer je trajekt imao opremljenu sobu za bolesnike. 

Dodaje da trajekt "Oliver" također ima sobu za pacijente, ali ističe da je ne mogu koristiti u te svrhe jer nju koriste dva člana posade.

image
Anđela Šćepanović/Cropix

– U garaži "Olivera" su prisutne poprilične vibracije od kojih pacijent doslovno ne može zaspati i opustit se. Cijelo vrijeme poskakuje s ležaja u vozilu. Pacijent koji ima bilo kakvu vrstu traume kralježnice punih sat i 45 minuta trpi dodatnu bol zbog tog treskanja. "Oliver" brže vozi, ali više i valja. I tako kad se spoje valovi s ovim vibracijama u garaži, uopće nije ugodno. S "Hektorovićem" nemamo takve probleme – naglasila je Ramić u svom dopisu. 

Srećom, njezin dopis stigao je do nadležnih. Kako nam je kazala, iz "Jadrolinije" su joj se javili u rekordnom roku i izišli ususret.

– Na trajektu "Oliver" su nam ustupili VIP salon kao rješenje jer se on ne bi trebao koristiti za putnike u zimskim mjesecima, tako da će tamo moći smjestiti sve nepokretne, invalidne i teško bolesne pacijente. To je prihvatljiva privremena opcija i mi smo kao ispostava zahvalni na tome – kazala nam je Ramić, koja se nada da će Višanima što prije vratiti trajekt "Petar Hektorović". 

Zbog čega je trajekt "Oliver" preuzeo liniju do Visa, pitali smo "Jadroliniju". 

image
Anđela Šćepanović/Cropix

– Zbog radova u luci Ubli, početka remontnog razdoblja, te do uključenja broda "Lastovo" u redovnu plovidbu, trajekt "Oliver" preuzet će održavanje linije Split – Vis. Za sve rotacije brodova na državnim linijama zaprimljene su suglasnosti Agencije za obalni linijski pomorski promet.

Nadalje, vezano za upit Zavoda za hitnu medicinu, djelatnicima i pacijentima bit će dostupna posebna prostorija trajekta "Oliver" kako bi se osigurala ista razina usluge kao i na trajektu "Petar Hektorović". S obzirom na novouređeni salon trajekta "Oliver", vjerujemo kako će putnici, a naročito pacijenti, biti zadovoljni razinom usluge koju im osiguravamo. Navedeno rješenje iskomunicirano je s djelatnicima Sanitetskog prijevoza ispostave Vis koji su zahvalni "Jadroliniji" na brzoj reakciji vezano za rješavanje usluge prijevoza naše najosjetljivije kategorije putnika – odgovorili su nam iz "Jadrolinije". 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. listopad 2024 14:10