Nakon pobune kupaca koji su proteklih dana redakciju Jutarnjeg zatrpali primjerima iz trgovina Studenca na obali u kojima su mahom istaknute krive cijene u odnosu na one koje su im obračunali na blagajnama, a čija smo iskustva i mi prenijeli, javili su nam se iz trgovačkog lanca Studenac i poručili da će svima koji su imali negativno iskustvo s cijenama u njihovim trgovinama u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji pokloniti vaučer od 10 eura.
Kupci bijesni zbog prakse Studenca: ‘Cijene mijenjaju svaki dan, a to je samo dio problema‘
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
"Ispričavamo se našim kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u našim trgovinama. Tijekom priprema i izmjena redovnih i akcijskih ponuda, cijene artikala ažuriraju se u našem središnjem informacijskom sustavu, koji je izravno povezan s blagajnama. Međutim, zbog povećanog opterećenja tijekom ljetne sezone, a posebice 14. kolovoza zbog neradnog dana koji je uslijedio, opterećenje na trgovine se povećalo. Stoga je u našim trgovinama na području Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko-neretvanske županije, posebice na otocima, došlo do kašnjenja u ažuriranju cijena na policama. Ovdje se radi o ljudskoj pogreški uslijed većeg obujma posla, nipošto nije riječ o nepoštenoj praksi, odnosno o namjernom zavaravanjui stavljanju kupaca pred gotov čin na blagajni", poručuju iz Studenca.
Dodaju i da poduzimaju hitne korake kako bi ispravili ove nepravilnosti i daju sve od sebe da ih bude što manje u budućnosti.
"Iskreno cijenimo razumijevanje naših kupaca i potičemo sve koji primijete bilo kakve nepravilnosti u našim trgovinama da nas izravno kontaktiraju na gore navedenu adresu e-pošte. Posvećeni smo brzom rješavanju ovih problema i osiguravanju da naši kupci u ovakvim situacijama budu obeštećeni", kažu iz Studenca.