![<p>Dresovi su planuli, a televizorima, pivu i grickalicama raste potrošnja</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/18/o_27374185_1024.jpg)
Premda inflacija doslovce galopira, ekonomisti i stručnjaci za turizam pumpaju nam samopouzdanje i uvjeravaju kako je, istodobno, situacija s turističkom sezonom skoro pa nikad bolja, da ”gosti troše samo tako i da će konačni učinci nadmašiti i najluđe prognoze”. Istina, uz ogradu kako broj turista nije premašio rekordnu 2019. godinu, ekonomisti naglašavaju kako su financijski učinci znatno iznad očekivanih i kao takvi ”impresivniji i bolji nego 2019. godine”.
Želeći se uvjeriti kakvo je stvarno stanje na terenu i jesu li pokazatelji doista tako dobri, od Ministarstva financija RH smo zatražili financijske podatke o fiskalizaciji za Dubrovačko- neretvansku županiju te, za usporedbu, i susjednu Splitsko- dalmatinsku, koju mediji navode kao županiju- rekordera turističk...