
Iz Hrvatskih cesta obaviještavaju kako su danas otvorene ponude za izvođenje radova na projektu izgradnje dionice ceste Dugi Rat – Omiš i spojne ceste od DC8 (Dugi Rat) do čvora „Dugi Rat“ ukupne duljine cca 4,5 kilometra.
Izgrdnja ove dionice predstavlja jednu od faza strateškog projekta pod nazivom Multimodalna platforma Splitske aglomeracije - Brza cesta Solin - Stobreč - Dugi Rat – Omiš ukupne duljine od 22,5 kilometara procijenjene vrijednosti u iznosu od 314,69 milijuna eura.
Na natječaj su se javile četiri tvrtke "Strabag" iz Hrvatske, "Euro asfalt" iz BiH, zajdnica ponuditelja na čelu s tvrtkom "Texo Molior" iz Hrvatske te kineska tvrtka "China Road and Bridge Corporation" koja izvodi radove izgradnje tunela Kozjak.
Od navedenih tvrtki najnižu ponudu dala je tvrtka "Texo Molior" - 105.873.665,30 eura s PDV-om, slijedi "China Road and Bridge Corporation" sa cijenom od 106.152.172,20 eura, pa "Euro asfalt" koji je ponudio 113.379.552,24 eura, dok je najskuplju ponudu dao "Strabag" - 136.557.403,93 eura s uključenim PDV-om.
Procijenjena vrijednost nabave u ovom natječaju bila je 87 milijuna eura. Sukladno zadanim procedurama, po otvaranju ponuda slijedi njihova evaluacija te u konačnici Odluka o odabiru i potpis Ugovora sa odabranim izvoditeljem.
Izgradnja dionice od Dugog Rata do tunela Komorjak obuhvaća više građevinskih dozvola odnosno faza izgradnje, a to su prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HOPS-a, prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HEP ODS-a, prelaganje i zaštita magistralnog vodovoda, te izgradnju trase ceste od državne ceste DC8 u Dugom ratu do čvora „Dugi Rat“ i dalje do tunela „Komorjak“.
- Spojna cesta započinje u naselju Dugi Rat na raskrižju s državnom cestom DC8 i ubrzo ulazi u tunel „Dugi Rat“ duljine 852 m. Nakon izlaska iz tunela trasa ceste vodi do čvora „Dugi Rat“, te dalje prolazi zaleđem naselja Dugi rat i vodi do tunela Komorjak gdje se spaja s izgrađenom dionicom. Na trasi se grade vijadukt „Dugi Rat“, vijadukt u čvoru „Dugi Rat“, vijadukt „Rogač“, vijadukt „Vavlje“, vijadukt „Vojnovići“, prolaz „Duće“, vijadukt „Miterez“, tunel „Ljut 1“, tunel „Ljut 2“, vijadukt „Naklice“ i dio tunela „Komorjak“ u kojem se trasa spaja s izgrađenom dionicom.
Podsjetili su kako se u narednom razdoblju, do 2030. godine, planira uložiti oko 735 milijuna eura u kapitalne investicije u izgradnju državnih cesta na području Splitsko-dalmatinske županije.
- Ovaj iznos osigurat će dovršetak ključnih strateških projekata te omogućiti pokretanje novih infrastrukturnih zahvata, s ciljem poboljšanja protočnosti prometa, sigurnosti i povezanosti unutar županije. Uz projekte izgradnje novih prometnica, za rekonstrukciju i obnovu postojećih državnih cesta u 2025. godini planirana su ulaganja u vrijednosti 74 milijuna eura - navode u Hrvatskim cestama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....