StoryEditorOCM
Obaladugi rat - omiš

Tko će dobiti posao izgradnje važne dionice brze ceste vrijedan preko 100 milijuna eura? U igri su četiri mega firme...

Piše Županija SD
12. ožujka 2025. - 18:48

Iz Hrvatskih cesta obaviještavaju kako su danas otvorene ponude za izvođenje radova na projektu izgradnje dionice ceste Dugi Rat – Omiš i spojne ceste od DC8 (Dugi Rat) do čvora „Dugi Rat“ ukupne duljine cca 4,5 kilometra.

Izgrdnja ove dionice predstavlja jednu od faza strateškog projekta pod nazivom Multimodalna platforma Splitske aglomeracije - Brza cesta Solin - Stobreč - Dugi Rat – Omiš ukupne duljine od 22,5 kilometara procijenjene vrijednosti u iznosu od 314,69 milijuna eura.

Na natječaj su se javile četiri tvrtke "Strabag" iz Hrvatske, "Euro asfalt" iz BiH,  zajdnica ponuditelja na čelu s tvrtkom "Texo Molior" iz Hrvatske te kineska tvrtka "China Road and Bridge Corporation" koja izvodi radove izgradnje tunela Kozjak.

Od navedenih tvrtki najnižu ponudu dala je tvrtka "Texo Molior" - 105.873.665,30 eura s PDV-om, slijedi "China Road and Bridge Corporation" sa cijenom od 106.152.172,20 eura, pa "Euro asfalt" koji je ponudio 113.379.552,24 eura, dok je najskuplju ponudu dao "Strabag" - 136.557.403,93 eura s uključenim PDV-om. 

image

Gužve na ulazu u Omiš

Ante Čizmić/Ilustracija/Cropix

Procijenjena vrijednost nabave u ovom natječaju bila je 87 milijuna eura. Sukladno zadanim procedurama, po otvaranju ponuda slijedi njihova evaluacija te u konačnici Odluka o odabiru i potpis Ugovora sa odabranim izvoditeljem.

Izgradnja dionice od Dugog Rata do tunela Komorjak obuhvaća više građevinskih dozvola odnosno faza izgradnje, a to su prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HOPS-a, prelaganje i zaštita instalacija u vlasništvu HEP ODS-a, prelaganje i zaštita magistralnog vodovoda, te izgradnju trase ceste od državne ceste DC8 u Dugom ratu do čvora „Dugi Rat“ i dalje do tunela „Komorjak“.

- Spojna cesta započinje u naselju Dugi Rat na raskrižju s državnom cestom DC8 i ubrzo ulazi u tunel „Dugi Rat“ duljine 852 m. Nakon izlaska iz tunela trasa ceste vodi do čvora „Dugi Rat“, te dalje prolazi zaleđem naselja Dugi rat i vodi do tunela Komorjak gdje se spaja s izgrađenom dionicom. Na trasi se grade vijadukt „Dugi Rat“, vijadukt u čvoru „Dugi Rat“, vijadukt „Rogač“, vijadukt „Vavlje“, vijadukt „Vojnovići“, prolaz „Duće“, vijadukt „Miterez“, tunel „Ljut 1“, tunel „Ljut 2“, vijadukt „Naklice“ i dio tunela „Komorjak“ u kojem se trasa spaja s izgrađenom dionicom.

image
Hrvatske ceste

Podsjetili su kako se u narednom razdoblju, do 2030. godine, planira uložiti oko 735 milijuna eura u kapitalne investicije u izgradnju državnih cesta na području Splitsko-dalmatinske županije.

- Ovaj iznos osigurat će dovršetak ključnih strateških projekata te omogućiti pokretanje novih infrastrukturnih zahvata, s ciljem poboljšanja protočnosti prometa, sigurnosti i povezanosti unutar županije. Uz projekte izgradnje novih prometnica, za rekonstrukciju i obnovu postojećih državnih cesta u 2025. godini planirana su ulaganja u vrijednosti 74 milijuna eura - navode u Hrvatskim cestama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. ožujak 2025 18:48