Na tisuće turista od Skandinavije preko zapadne do srednje Europe, prepoznalo je u agenciji Holiday Catch najpouzdanijeg partnera u odabiru apartmana za odmor u Hrvatskoj
U poslovnom kalendaru Marina Jerića, mladog 34-godišnjeg turističkog menadžera iz Dugog otoka, 2021. godina ispisana je zlatnim brojkama! Njegova agencija Holiday Catch koja djeluje već petu godinu, dospjela je u sam vrh, među najbolje iznajmljivače u zemlji, a u lipnju je otvoren i njegov Luxury Apartments Mauro na Božavi, objekt koji je svojim izgledom, komforom i sadržajima, ali i vrlo privlačnim odnosom pristupačne cijene i vrhunske kvalitete (value for money) oduševio svoje goste. Ilustracije radi, od 35 komentara gostiju ovog objekta koji se nalazi na 2,4 km od čuvene plaže Sakarun, svih 35 je objekt i uslugu ocijenilo najvišom ocjenom - desetkom! U posljednje dvije godine, teško je ili nemoguće naći ijedan turistički objekt u Hrvatskoj koji je sudeći po ocjenama svoje korisnike toliko fascinirao.
Punimo čak 300 smještajnih jedinica
Naravno, priznat će i sam vlasnik Marin, magistar ekonomije koji je svu svoju životnu energiju uložio u svijet turizma: nije to rezultat isključivo ljepote i udobnosti objekta, već i one domaćinske topline koju gostima pružamo od samog dočeka, uvođenja u njihov novi dom za vrijeme odmora do spremnosti da im 24 sata dnevno budemo na raspolaganju za sve njihove želje i potrebe tijekom boravka kod nas koji im želimo učiniti nezaboravnim.
Marin Jerić, iako još uvijek mladi poduzetnik, do ovakvog uspjeha, dakako, nije došao preko noći. Još kao student radio je u turističkom sektoru, zapravo od svoje trinaeste godine, dakle od dječačkih dana, kroz obiteljsku tradiciju, od onih najjednostavnijih uslužnih poslova, brusio je svoja znanja, vještine i stjecao bogato iskustvo u ovoj zahtjevnoj gospodarskoj grani. Nakon svršetka studija, četiri se godine profesionalno razvijao na Braču, u prestižnom resortu Svpetrvs Hoteli gdje je, predvođen vrsnim mentorom, stjecao vještine i znanja za hospitality, sales management (upravljanje prodajom), front office management te u drugim segmentima turističke djelatnosti. Nakon Brača, radio je i u Zadru, u jednom od najsuvremenije opremljenih hostela „4 You“, da bi 2016. krenuo vlastitim putem.
Otvorio je svoju turističku agenciju, skupivši na početku 40-ak smještajnih jedinica koje je „pokrivao“, a već nakon godinu dana proširio se na 100 jedinica, počeo zapošljavati radnu snagu, da bi danas njegov Holiday Catch punio čak 300 smještajnih jedinica na području od Opatije i Lovrana pa sve do Dubrovnika, a u tijeku su i završni dogovori za istarski Rovinj. Emitivno turističko tržište koje agencija „pokriva“, osim Hrvata koji su, kaže Marin izvrsni gosti, proteže se od skandinavskih zemalja, preko čitave zapadne Europe, do Čeha i Slovaka koji u posljednjih par godina sve više bukiraju odmor na našem Jadranu. Na svim tim tržištima Holiday Catch je prisutan na vodećim internetskim portalima kao dinamičan, pouzdan i visoko kvalitetan iznajmljivač.
Agencija Marina Jerića se iz godine u godinu sve više fokusira na kvalitetu smještajne ponude. Punjenje visoko kvalitetnih apartmana, hotela, luksuznih kuća za odmor i vila s bazenima postalo je važna, no ne i jedina odrednica poslovanja ovog uspješnog poduzetnika. Dolaze u obzir, dakako, i prosječni apartmani, a pogotovo kuće s više apartmana koje agencija Holiday Catch puni s iznimnim uspjehom.
Na pitanje čemu pripisuje tako prestižan rezultat svoje agencije koja je pod njegovim vodstvom dospjela na sam vrh ove turističke branše, Marin ističe: „Stečene radne navike od najmlađih dana, osobni sustav životnih vrijednosti i, naravno, dugogodišnji rad, upornost i spremnost na kontinuirano učenje i stjecanje novih znanja“.
Dovodimo goste i izvan glavne sezone
Danas je Marinova agencija aktivno usmjerena na punjenje predsezone i posezone što je inače izazov cjelokupnog hrvatskog turizma. Upravo s tim ciljem, a u suradnji s lovačkim društvima u Sloveniji i Slavoniji s kojima je već stupio u kontakt, krenuo je u intenziviranje lovnog turizma na Dugom otoku koji bi punio smještajne jedinice tijekom siječnja i veljače.
Pandemija korona virusa je svakako naštetila ukupnom hrvatskom turizmu, ali taj se negativni učinak znatno manje osjetio na otocima. Dugi otok je, primjerice, i u kriznoj 2020. godini ostvario jednu od svojih najboljih sezona, pojašnjava Marin.
Bez obzira na aktualne probleme s pandemijom, dodaje naš sugovornik, trend putovanja neće se zaustaviti, zahvatio je cijeli svijet i turizam je zasigurno ona dobra strana naše budućnosti. A ona će biti uspješnija ako se fokusiramo na proširenje ponude turističke destinacije, izgradnju luksuznijih smještajnih jedinica, uređenih sa stilom i ozračjem topline, odnosno dodatno uređenje i poboljšanje kvalitete već postojećih objekata.
Smještajnim jedinicama više i visoke kvalitete cijena će nešto pasti u predsezoni i posezoni, ali one će biti pune. A to je najvažnije, jer prazan krevet je najskuplji krevet - reći će Marin. Izuzetno je važan i „tajming“ prodaje pa zato njegova agencija Holiday Catch radi prodaju i tijekom zime, jer u današnjoj dinamici turizma za prodaju u kasno proljeće često zna biti kasno.
Svojim brojnim sadašnjim, a i budućim klijentima koji žele iznajmljivati svoje apartmane, agencija Holiday Catch dostupna je na broj telefona 091 783 5905 ili na e-mail adresi info@holiday-catch.com – i to na hrvatskom, engleskom, talijanskom ili pak njemačkom jeziku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....