Premda mu gužve na brzoj cesti Solin - Klis, posebice u smjeru Solina i Splita, trenutačno otimaju primat, čini se da nema kraja kaosu koji se ne samo u jutarnjoj i poslijepodnevnoj "špici" stvara na prilazima velikom križanju na solinskoj Širini.
Pritisak vozila iz svih smjerova je (pre)velik, a posebno je naglašen onaj iz pravca Kaštela. S te strane vozila "napadaju" Širinu i Jadranskom magistralom i starom Kaštelanskom cestom skroz Sveti Kajo, pa su kolone sastavni dio života vozača i njihovih suputnika.
Za probijanje "barikade" vozačima iz tog smjera u prosjeku treba između 12 i 15 minuta od trenutka zaustavljanja pred postojećom kolonom, pri čemu nema velike razlike o kojem je danu u radnom dijelu tjedna riječ. Gužve prema Širini znaju počinjati već kod prolaza ispod transportne trake za tvornicu cementa "Sveti Kajo", odnosno kod kamere za nadzor prometa, ali i čak nekoliko stotina metara "unatrag", bliže Sućurcu.
Kao sol na ranu poslovično strpljivih vozača i onih koji su to odavno prestali biti stigli su i - radovi. I to ne oni toliko očekivani i odavno formalno "započeti" na Širini, nego gotovo kilometar zapadnije. Sav promet sada je nabijen u jedan trak južnog kolnika Magistrale, pa gužve vladaju od današnjeg jutra.
Za ukupan kontekst priče treba naglasiti da na cestama oko Splita, posebice u smjeru zračne luke u Resniku i prema gradu, još uvijek nema toliko taksista, autobusa i kombija za prijevoz turista koji su redom također "osuđeni" na jednu te istu prometnicu, pri čemu ih dio svojim ponašanjem na cesti samo otežava ukupnu situaciju.
Kada oni krenu u pogon, a to je samo pitanje dana, bit će to zanimljiv (molotovljev) "koktel" koji bi gužve mogao dovesti do usijanja.