U sjeni velike priče o kapitalnom projektu izgradnje Pelješkoga mosta, kojim će konačno biti spojen teritorij Republike Hrvatske, odvija se niz „malih“ priča bez kojih bi ova prevažna investicija bila neostvariva.
Kako bi zapovjednici brodova, koji na gradilište mosta dovoze dijelove mosta, mogli imati sigurnu plovidbu i manevar uplova, te privezivanje ili sidrenje broda, brinu se ovlašteni peljari. Peljar brine za sve... Naime, svi brodovi veći od 500 BRT, osim jahti koje trebaju biti veće od tisuću BRT, imaju obvezu angažiranja peljara, a svaka veća luka ima svoje peljarsko društvo koje obavlja peljarenje.
U Pločama je to kapetan Petar Bušurelo, zaposlenik u tvrtki "Ploče pilot" d.o.o., koji je te radnje od početka izgradnje mosta obavio čak 34 puta. A, iako je to te...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....