StoryEditorOCM
Obalabezočni gosti

Dubrovački ugostitelji na meti ucjenjivača: Više ne podvaljuju žohare u pjat, sad ubijaju recenzijama. Sve su perfidniji

Piše Ahmet Kalajdžić
25. svibnja 2024. - 07:28

Sve češća pojava u dubrovačkom turizmu, posebno ugostiteljstvu, o kojoj se rijetko priča gosti su ucjenjivači koji od vlasnika i voditelja restorana smišljeno traže veliki popust, gratis butelju pića ili kolač. Ne dobiju li traženo, bez srama ugostitelju najave da će ga ocrniti lošom recenzijom na TripAdvisoru, Google reviewu...

Sličnih je ucjena bilo i ranije, kad su gosti pred kraj objeda potajno izvlačili bočicu s insektom, dlakama ili komadima stakla, ali su uvođenjem videonadzora recenzije postale glavno oružje svake ucjene.

- Sve više nam se to događa, takav gost po pravilu pojede sve s tanjura, a za ono malo što ostane reče da nije bilo dobro niti je to jelo koje su naručili pa zatraže da plate manje. Ako im se uvaži zahtjev, krenu pisati loše recenzije - kaže nam...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2024 17:38