StoryEditorOCM
ŠibenikPROMOCIJA U KUĆICI

Šibenske tvrđave privukle 'adventuriste'

Piše Tekst i foto: Katarina Rudan
30. prosinca 2017. - 11:35

Moto pod kojim Tvrđava kulture Šibenik, javna ustanova koja upravlja dvjema revitaliziranim šibenskim tvrđavama, Sv. Mihovil i Barone, privlači brojne posjetitelje "Adventure" i slučajne prolaznike u šibenskom đardinu je "Divno je biti dio kluba".

Ta rečenica ili slogan nije slučajno izabrana jer Klub prijatelja šibenskih tvrđava postoji od 2014. godine i danas ima više od 5000 članova. Osim što u adventskoj kućici promoviraju klub, posjetitelji imaju mogućnost kupiti poklon-karticu Kluba prijatelja.

Na godišnjoj razini prikupljen novac od članarine u klubu ulaže se u obnovu kulturne baštine u staroj gradskoj jezgri. Osim toga, u adventskoj kućici su izloženi, a može ih se i kupiti, autohtoni proizvodi obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i obrta s područja Šibensko-kninske županije. Među ostalim, to su različita vrhunska vina, rakije, likeri, maslinovo ulje, med, džemovi te suveniri.

– Ovdje je izložen samo dio asortimana koji se inače prodaje u našoj suvenirnici na tvrđavi Barone, a želja nam je bila našim sugrađanima i gostima koji dolaze na "Adventuru" i u naš đardin pokazati ponudu lokalnih proizvođača i potaknuti ih da kupuju domaće, umjesto da poklone traže u velikim trgovačkim centrima – kaže Morana Periša iz Tvrđave kulture. U srijedu prije podne za "pultom" u adventskoj kućici bila je Josipa Milković, također djelatnica Tvrđave kulture Šibenik. Iako je puhalo jako jugo, bilo je onih koji su došli prođirati đardinom.

– Prolaznici zastanu i pitaju što mi to nudimo. Informiram ih o čemu se radi i mogu reći da su iskustva pozitivna. Ljudima je drago da i na ovaj način promoviramo naše tvrđave, kao i domaće proizvode – rekla nam je Josipa.

28. travanj 2024 08:53