StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetPrve karte u prosincu

Četiri milijuna navijača čeka nogometni pohod na Europu: Počinje lov na ulaznice; Doznajte kolike će biti cijene vrijednog papirića

20. studenog 2019. - 13:11

Procjenjuje se da će četiri milijuna navijača pratiti uživo utakmice Europskoga nogometnog prvenstva Euro 2020. u 12 metropola Europe. Nikada se s većim nestrpljenjem nije očekivao konačan raspored odigravanja utakmica na Europskom nogometnom prvenstvu kao za Euro 2020. godine.

I to ne samo radi navijačkih strasti, koliko radi organizacije turističkih putovanja, prijevoza i smještaja koji će za ljubitelje nogometa biti znatno kompliciraniji nego kod ranijih natjecanja. Naime, europske nogometne reprezentacije će na Euru 2020., koje će se održati od 12. lipnja do 12. srpnja, za navijače značiti putovanje po cijeloj Europi, uzduž i poprijeko.

 

 

Čak 12 europskih gradova i zemalja domaćini su utakmicama čiji će se raspored znati 30. studenoga, kada će u 18 sati u dvorani Romexpo u rumunjskom glavnom gradu Bukureštu biti poznate skupine i mjesta odigravanja utakmica. Dok su svih dosadašnjih godina navijači putovali na velika natjecanja i rezervirali sebi smještaj u samo jednoj zemlji, na Euru iduće godine putovat će od metropole do metropole, ovisno o tome kako će se njihov tim plasirati.

Bit će to pravo turističko-nogometno ludilo, pa ne čudi da je glavni globalni partner UEFA-e kao organizatora upravo Booking.com, svjetski lider u online rezervacijama smještaja svih vrsta. Jer, navijači će imati puno posla da poslože cijeli nogometni raspored Eura u turističku priču sa smještajem, rezervacijom ulaznica i prijevozom.

Čeka se Bukurešt

Kako bi sa svim tim krenuli što ranije, milijuni nogometnih zaljubljenika u cijeloj Europi s nestrpljenjem čekaju još samo desetak dana koliko ih dijeli od 30. studenoga, kada će biti poznat ždrijeb i raspored utakmica pojedinih reprezentacija. Potom treba krenuti u lov na ulaznice koje će u online prodaji biti, prema informacijama na stranicama UEFA-e, već u prosincu, a onda slijedi rezerviranje smještaja i organizacija prijevoza. Turističke agencije zbog svega toga još nisu ni mogle posložiti nikakve konkretne aranžmane dok se ne objave rasporedi odigravanja, ali kako se radi o europskim atraktivnim gradovima, od kojih su neki iz Hrvatske lako dostupni automobilima, očekuje se izniman interes navijača za putovanja.

 

 

Ideja da se Euro razigra po cijeloj Europi stigla je svojevremeno od bivšeg predsjednika UEFA-e Michela Platinija, a Stadion Wembley u Londonu bit će domaćin polufinalnih utakmica i finala. Veliki europski ljetni “moving“, koji će u lipnju i srpnju ove godine milijune voditi od države do države Europe, u turističkom će smislu sigurno donijeti milijune noćenja i eura svim domaćinima. Jer, atraktivne metropole u kojima će se igrati, a to su London, München, Rim, Baku, St. Peterburg, Kopenhagen, Amsterdam, Bukurešt, Glasgow, Dublin, Bilbao i Budimpešta, imaju navijačima što ponuditi i izvan utakmice, pa se svi pripremaju za milijunski turistički promet već na početku ljeta.

Booking.com kao glavni partner UEFA-e do 2022. godine za sva njezina natjecanja već je objavio kako na raspolaganje navijačima stavlja već sada oko 1,4 milijuna kreveta različitih hotela, soba, apartmana, stanova, hostela i drugih smještaja u svim gradovima domaćinima jer za Euro imaju slogan “Od velikih igara do velikog putovanja”. Oni će, naime, navijačima, osim smještaja, ponuditi i sve informacije o atrakcijama u pojedinim metropolama. Tako će Booking.com ponuditi smještaje i sve usluge i za nacionalne timove i reprezentacije, novinare, VIP goste, partnere, organizatore i navijače.

Prve karte u prosincu

- Osigurat ćemo dom izvan kuće za oko četiri milijuna navijača koji će putovati Europom zbog Eura, i to putovanje bit će sastavni dio cjelovitog doživljaja nogometnog natjecanja. Partnerstvo s UEFA-om će nam donijeti novo iskustvo u pomaganju navijačima da najbolje organiziraju svoj prijevoz i smještaj i tako sportski i kulturno obogate svoje putovanje u 12 gradova Europe koji su domaćini. Načini putovanja posljednjih godina drastično su se promijenili i mi ih pratimo, a ništa ne podiže adrenalin i ne izaziva tolike emocije kao kada uživo pratite igre nacionalnog tima. Partnerstvo s EUFA-om slavi dvije važne stvari: nogomet i putovanje. Želimo inspirirati ljude da prate nogomet i putuju zbog toga, a mi ćemo sve učiniti da im to putovanje ostane nezaboravno za cijeli život – kazao je Pepijn Rijvers, direktor marketinga Booking.com.

U prosincu će navijači preko nacionalnih nogometnih saveza u svojim zemljama moći aplicirati za karte, a UEFA je nadavno u The Guardianu objavila kako će jedan milijun ulaznica dati u prodaju po cijeni od 50 eura ili manje. Isto tako, najavili su da će cijene ulaznica za polufinale u Londonu biti od 195 do 595 eura, a za finale od 295 do 945 eura, ovisno o sektoru i kategoriji.

 

 

Sada navijačima predstoji čekati da se objave gradovi i skupine kako bi vidjeli u kojem pravcu kreću u Europu, a onda krenuti “u lov” na niskobudžetne avioprijevoznike koji u to vrijeme lete sa svih hrvatskih zračnih luka prema Europi, a svoje aviokarte za iduću godinu počinju prodavati već u prosincu.

Pred navijačima za Euro je prava mala turističko-nogometna avantura po europskim stadionima koja, ako se na vrijeme počne organizirati, može biti cjenovno vrlo pristupačna.

Gradovi i stadioni Eura 2020.

Amsterdam (Niz.) – Johan Cruyff Arena (56.000 gledatelja)
 

Baku (Aze.) – Olimpijski stadion (68.700)
 

Bilbao (Špa.) – San Mames (68.000)
 

Bukurešt (Rum.) – Nacionalna Arena (55.600)
 

Budimpešta (Mađ.) – Ferenc Puskas stadion (38.652)
 

Kopenhagen (Dan.) – Parken stadion (51.700)
 

Dublin (Irs.) – Aviva stadion (53.332)
 

Glasgow (Ško.) – Hampden Park (52.063)
 

London (Eng.) – Wembley (90.000)
 

München (Njem.) – Allianz Arena (75.000)
 

Rim (Ita.) – Olimpico (72.698)
 

St. Peterburg (Rus.) – Krestovski stadion (68.134)

10. svibanj 2024 05:01