OstaloU povodu Međunarodnog dana žena

"Ženski" dan u Kino Kvadratu; Doznaje koji film će biti prikazan u šibenskoj Knjižnici

7. ožujka 2019. - 09:45

U povodu 8. ožujka - Međunarodnog dana žena šibenski Kinoklub uključit će se u peto izdanje „Ženijalnog dana“, filmsku manifestaciju koju u Šibeniku i još 28 kina diljem Hrvatske organizira Hrvatska mreža neovisnih kinoprikazivača.

Kinoklub Šibenik, član je te kino mreže, pa će tako u sklopu svog Kina Kvadrat, imaginarog kina u središtu grada koji u „stvarnosti“ za projekcije koristi četiri lokacije u povijesnoj jezgri od kojih je jedna multimedijalna dvorana Gradske knjižnice Juraj Šižgorić, Upravo u njoj će 7. ožujka u 20 sati biti prikazan islandski film „Hala ide u rat“, najavljuje predsjednik Kinokluba Šibenik Nikica Šupe.

-Prikazat ćemo film posvećen ženama a koji tematizira nepristajanje na status quo te prikazuju mogućnost promjene iz ženske i/ili feminističke perspektive. „Hala ide u rat“ (2018), otkačena je akcijska komedija. Redatelj je Benedikt Erlingsson, a film govori o neustrašivoj ekoratnici s Islanda koja se hvata u koštac s planetarnim problemima dok istovremeno živi konvencionalnim životom učiteljice zbornog pjevanja i najviše od svega želi postati majka. Kad njezin ekoteroristički angažman počne ugrožavati njezinu namjeru da posvoji dijete, Halla mora birati između borbe protiv aluminijske korporacije i prilike za majčinstvom.

Ova sjajna feministička parodija dobitnica je Nagrade SACD na Tjednu kritike u Cannesu, Nagrade LUX Europskog parlamenta za 2018. godinu, ali i nagrade publike na prošlogodišnjem izdanju Zagreb Film Festivala – istaknuo je Šupe koji očekuje da će ova „ženijalna“ projekcija u Šibeniku privući velik broj ljubitelja i ljubiteljica velikog ekrana.

28. travanj 2024 04:23