Izgleda da potpuno električna vozila i hibridi nisu jedini način smanjenja emisija ispušnih plinova u atmosferi. Audi se fokusirao i na proizvodnju sintetičkog benzina i dizelskoga goriva koristeći ugljik dioksid koji bi inače bio pod pritiskom vraćen natrag u atmosferu. Proces uključuje velike prozirne spremnike napunjene vodom, dužine do 100 metara, u kojima se nalaze genetski modificirane cijano-bakterije, odnosno modrozelene alge.
Kada su izložene sunčevoj svjetlosti i ugljikovu dioksidu, bakterije su sposobne proizvesti nešto što Audi naziva e-etanol (benzin) i e-dizel. Najjednostavnije za shvaćanje korisnosti ovoga je da će sav ugljikov dioksid, koji je nastao izgaranjem fosilnih goriva, biti upotrijebljen natrag za stvaranje novoga goriva. Audi navodi da je neto efekt taj...
Kada su izložene sunčevoj svjetlosti i ugljikovu dioksidu, bakterije su sposobne proizvesti nešto što Audi naziva e-etanol (benzin) i e-dizel. Najjednostavnije za shvaćanje korisnosti ovoga je da će sav ugljikov dioksid, koji je nastao izgaranjem fosilnih goriva, biti upotrijebljen natrag za stvaranje novoga goriva. Audi navodi da je neto efekt taj...