StoryEditorOCM

Renault Megane RS Trophy: cestovni bolid

Piše PSD.
10. siječnja 2012. - 14:29

Megane RS Trophy najbrži je cestovni model u povijesti Renaulta, a proizveden je u limitiranoj seriji od 500 primjeraka pri čemu smo dobili priliku sedam dana voziti ovaj supersportski automobil. Nabildani francuski kompakt nije nikakav trkaći automobil namijenjen isključivo jurnjavi na stazi, nego se može voziti i u svakodnevnom ritmu izvan grada, ali i na gradskim prometnicama pružajući pristojnu dozu udobnosti.

U usporedbi sa standardnom verzijom Meganea RS predstavljenom 2009. godine na salonu u Ženevi, 2.0-litreni turbobenzinski motor inačice Trophy je osnažen za 15 “konja”, tako da istiskuje 265 KS pri 5500 “điri”. Okretni moment je povećan sa 340 na 360 Nm, te je dostupan u rasponu između 3000 i 5000 “điri”. Uz izmjene na usisnom i ispušnom sustavu, tlak prednabijanja pove...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. lipanj 2024 01:50