Peugeot 308, tri godine nakon lansiranja doživio je prve, ali lagane dizajnerske zahvate kojima je postao treći član lavlje obitelji, odmah iza RCZ-a i modela 508, na kojima je mijenjan vizualni identitet marke.
Na novoj 308-ici integrirana su sva stilska obilježja Peugeotova brenda, što znači da je kompaktni automobil dobio novu prednju masku, nova svjetla, odbojnik, dnevna LED svjetla, kao i novi logo lava na crnoj sjajnoj podlozi. Facelift obavljen je na sve tri karoserijske izvedbe, na hatchback verziji s pet vrata, karavanu (SW) i modelu CC (Coupe-cabriolet), a novinari su sve spomenute novitete vidjeli na nacionalnoj prezentaciji u Mariji Bistrici.
Unatoč bogatijoj opremi i suvremenijim motorima, težina obnovljene 308-ice je smanjena u prosjeku za 25 kilograma. U ekološkom sm...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....