Obnovljena Meriva, Opelov kompaktni monovolumen karakterističan po stražnjem paru vrata koja se otvaraju u suprotnom smjeru, odnosno naopako, doživjela je tek lagani dizajnerski zahvat, malo je izmijenjena unutrašnjost, te je upotpunjena paleta motora.
Svakako najveća novost, uz „naopaka“ vrata koja ostaju hit, novi je turbodizelaš koji se odlikuje većom učinkovitošću i štedljivošću. Naime, Opelovi inženjeri napravili su novi 1.6-litreni CDTI turbodizelski agregat s common-rail sustavom koji će sigurno istisnuti ostarjeli 1.7-litreni CDTI motor Isuzuovih korijena.
Novi motor koji je vrlo tih i ugodan raspolaže sa 136 konjskih snaga i okretnim momentom od 320 Nm, te je u odnosu na 1.7-litreni CDTI agregat snažniji za šest „konja“ i ima 20 Nm veći okretni moment. Osim tog...
Svakako najveća novost, uz „naopaka“ vrata koja ostaju hit, novi je turbodizelaš koji se odlikuje većom učinkovitošću i štedljivošću. Naime, Opelovi inženjeri napravili su novi 1.6-litreni CDTI turbodizelski agregat s common-rail sustavom koji će sigurno istisnuti ostarjeli 1.7-litreni CDTI motor Isuzuovih korijena.
Novi motor koji je vrlo tih i ugodan raspolaže sa 136 konjskih snaga i okretnim momentom od 320 Nm, te je u odnosu na 1.7-litreni CDTI agregat snažniji za šest „konja“ i ima 20 Nm veći okretni moment. Osim tog...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....