Mitsubishijev kompaktni crossover ASX predstavlja spoj cestovnih karakteristika limuzine Lancera i terenskih sposobnosti Outlandera, a najveći plus mu je što se proizvodi samo u Japanu. Otkada je predstavljen 2010. godine u Ženevi, usprkos godinama koja su mu na leđima, još uvijek je aktualan kao i na početku prodaje.
Ovog puta smo testirali dizelsku 1.8-litrenu DI-D verziju agregata s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. S turbodizelašem od 150 KS i okretnim momentom od 300 Nm pri samo 2000 „điri“ ASX s prednjim pogonom „stotku“ hvata za ravnih 10 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 198 km/h. Pri tom treba istaknuti vrlo elastičan i uglađen motor, čije kvalitete dolaze do izražaja naročito prilikom pret...
Ovog puta smo testirali dizelsku 1.8-litrenu DI-D verziju agregata s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva, ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. S turbodizelašem od 150 KS i okretnim momentom od 300 Nm pri samo 2000 „điri“ ASX s prednjim pogonom „stotku“ hvata za ravnih 10 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 198 km/h. Pri tom treba istaknuti vrlo elastičan i uglađen motor, čije kvalitete dolaze do izražaja naročito prilikom pret...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....