StoryEditorOCM
Stilugledni hrvatski dizajner, treći na natječaju na kojemU se birao grb za 100. obljetnicu hajduka, osvRće se na postupak uprave koja na kraju nijedan nagrađeni rad neće upotrijebiti

Hajdukova uprava bijedni kič brani jadnim floskulama

Piše PSD.
13. lipnja 2010. - 14:00

Kako početi tekst o netom završenome natječaju pod naslovom HAJDUK 100? Kažu da je klub star i da živi vječno. Mislim da je samo STAR, što na engleskom znači zvijezda. I ja sam sudjelovao. Pozvali me, ali isto bih uradio i da nisu. Rezultati su upravo objavljeni. Nazvao me jedan član žirija i zamolio za komentar.

Radi se o tome da Uprava nije poštovala odluku žirija i nakon natječaja pronašla je rješenje koje se ne nalazi među nagrađenima, ali koje oni drže pravim za veliku obljetnicu velikog kluba. Kluba koji ima izuzetno (hrvatsko) ime, velike sportske trofeje i rezultate, ali - bit ću profesionalno iskren do kraja - nema svoj zaseban vizualni identitet.

Krug sa crveno-bijelim kvadratima ima i njegov najveći domaći rival Dinamo, s tim da je kod njega uključeno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 03:28