U vremenima kada se u Hrvatskoj poslovna uspješnost mjeri šetnjom viđenim mjestima, vožnjom najskupljih modela automobila, otvaranjem vrata svoje spavaće sobe novinarima, ispijanjem viskija na krmi svoje jahte i sličnim banalnim vanjskim efektima moći i bogatstva, imati jednu od najvećih kompanija u Hrvatskoj, a ne biti dio toga svijeta, čini se nemogućim.
A upravo tako cijeli svoj život živi Branko Roglić, vlasnik „Orbico Grupe“, koji se umjesto za „show“, odlučio samo za „business“ koji gradi i kreira danas u tvrtki s 2,8 tisuća zaposlenih u 17 zemalja svijeta i pritom je potpuno netipičan hrvatski poduzetnik u svakom pogledu. Osim izbjegavanja javnog manifestiranja pripadnosti poslovnoj eliti Hrvatske, Branko Roglić nije ni prezadužen, banke mu nemaju suvlasništvo u firmi, n...
A upravo tako cijeli svoj život živi Branko Roglić, vlasnik „Orbico Grupe“, koji se umjesto za „show“, odlučio samo za „business“ koji gradi i kreira danas u tvrtki s 2,8 tisuća zaposlenih u 17 zemalja svijeta i pritom je potpuno netipičan hrvatski poduzetnik u svakom pogledu. Osim izbjegavanja javnog manifestiranja pripadnosti poslovnoj eliti Hrvatske, Branko Roglić nije ni prezadužen, banke mu nemaju suvlasništvo u firmi, n...