Tommy je prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija. Takva pozicija je nedvojbena i neupitna prema svim relevantnim i ključnim pokazateljima poslovanja: prema ukupno ostvarenom prihodu, prema dobiti, prema novostvorenoj vrijednosti, prema broju zaposlenih te visini primanja radnika.
”Tommyjev” prihod u 2021. godini iznosio je 3.604.308.000 kuna, sa zabilježenim rastom od 14,28 posto, što je više od stope rasta prihoda trgovine na malo i ujedno upućuje na dodatno povećanje tržišnog udjela “Tommyja”. Snagu liderske pozicije “Tommyja” potvrđuje i činjenica da su ukupan prihod i profitabilnost poslovanja veći od zbrojenih pokazatelja poslovanja ključnih tržišnih izazivača na regionalnoj razini. Tržišna pozicija je osnažena i u drugim županijama, jer je prodajna mreža proširena i na nekim novim područjima, kao npr. u Karlovačkoj županiji, te je razvidno da je “Tommy” nacionalno relevantan trgovački lanac s trendom rasta udjela na tržištu.
To su vrlo značajna postignuća za tvrtku, a ključni doprinos takvom rezultatu daju radnici kao važni dionici kvalitetnog poslovnog rezultata. Stoga, unatrag nekoliko godina, unatoč specifičnim i izazovnim gospodarskim okolnostima, kontinuirano se poboljšavaju status i materijalna prava radnika na različite načine: od povećanja osnovne plaće, dodatnih isplata nagrada i stimulacija za radni rezultat, naknada za prehranu do redovitih isplata prigodnih nagrada za Uskrs i Božić, te ostalih dodataka, što “Tommy” dovodi u red najpoželjnijih poslodavaca u maloprodaji, koji nudi bolje uvjete rada od konkurencije. Status radnika poboljšan je i u pogledu mogućnosti profesionalnog razvoja, usavršavanja i napredovanja kroz edukativne programe i suradnju s visokoškolskim ustanovama. Liderska pozicija koja je dostignuta kontinuiranim ulaganjima u rast i razvoj poslovanja obvezuje na poslovnu strategiju u kojoj su kupci i njihove potrebe uvijek u prvom planu.
Tommy kao #Tvoje Misto
Povodom 30 godina poslovanja Tommy je lansirao novu komunikacijsku platformu i marketinšku kampanju naziva #TvojeMisto. Kampanja već na prvi pogled obuhvaća upravo ono po čemu se Tommy već dugi niz godina izdvaja na tržištu – povezanosti s kupcima i nedvojbeno toploj interakciji koju, posebice Dalmatinci, gaje prema ovom brendu. Kampanja je autentična i direktna, ali s pravom dozom topline i emocija, jednako kakva je i, kako kažu u Tommyju, ‘svaka Dalmatinka koja direktno kaže ono što misli, ali čini to s dozom šarma, humora i iskrenosti: ponosna je na svoje porijeklo te zna da u dalmatinskom načinu života postoji puno vrijednosti i znanja koja vrijedi očuvati i prenijeti novim generacijama’. Stoga ne čudi da je ovaj trgovački lanac percipiran destinacijom koja nije samo trgovina, već i omiljeno mjesto susreta i stvaranja uspomena.
Tommy nikada ne bi mogao postati #TvojeMisto bez kvalitete koju nudi, prije svega kroz bogat asortiman domaćih proizvoda. Potpora domaćoj proizvodnji je strateška odrednica te trajni interes ove kompanije. Asortiman koji nudi na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica. Proizvodi koje Tommy nudi imaju svoju emotivnu komponentu jer često dolaze upravo od lokalnih dobavljača što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica. Tako je u godini obilježavanja važne 30. obljetnice, lansirana i nova robna marka T! koja obuhvaća veliki broj artikala u raznim kategorijama i, najvažnije, predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete proizvoda. Većinu asortimana pod robnim markama za Tommy proizvode renomirani hrvatski proizvođači.
Mediteranska prehrana
Tommy koristi svaku priliku za sudjelovanje u projektima koji promiču zdravije prehrambene navike. Poseban naglasak stavlja na blagodati mediteranske spize koju su jeli i njegovali naši preci te tako opstali naraštajima, a danas je poznata kao jedna od zdravijih u svijetu. U Bruxellesu je ove godine predstavljena međunarodna gastronomska manifestacija “Taste the Mediterranean” čiji je Tommy dugogodišnji partner. Na večeri koja je tom prigodom organizirana za uzvanike iz Europskog parlamenta posluživana su tipična jela dalmatinske i mediteranske kuhinje spravljena od namirnica koje je za tu prigodu isporučio Tommy, tako da su se svi prisutni mogli uvjeriti u kvalitetu i svježinu asortimana Tommyja. S razlogom je upravo Tommy bio jedan od ključnih sudionika panela o mediteranskoj prehrani u organizaciji Slobodne Dalmacije. Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija Tommy d.o.o., je na navedenom panelu istaknuo važnost suradnje trgovaca s lokalnim OPG-ovima jer se time stvara brza i kvalitetna poveznica između onoga koji stvara i onoga koji koristi, a ponosno je naglasio i kako su sve jabuke u Tommy dućanima 100% hrvatskog porijekla. Nakon panela uživalo se u mediteranskim jelima s potpisom chefa Fabricia Vežnavera, Tommyjevog kulinarskog ambasadora, koji je ta ista jela kao i mnoge druge mediteranske specijalitete uvrstio i u ponudu Tommy gastro odjela.
Etički kodeks
Tommy je pristupio Etičkom kodeksu za transparentno uvođenje eura kao službene valute i zamjenu kune eurom. Etički kodeks definira postpanje poslovnih subjekata u procesu uvođenja eura kao službene valute, a u tom procesu osobito je značajna uloga maloprodajnih lanaca. Tommy je pravodobno počeo s dvojnim iskazivanjem cijena na prodajnim mjestima, u “web shopu”, kao i u svojim promotivnim materijalima. I ovim pristupom tvrtka pokazuje dodatnu transparentnost u poslovanju i jamči provedbu načela Etičkog kodeksa kako bi cijeli tranzicijski proces bio pouzdan i transparentan za kupce.
U vrlo izazovnim vremenima za gospodarstvo nastavlja se s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže U svibnju je otvorio novu trgovinu u sklopu velebnoga šoping centra u Planom kod Trogira, trenutačno najmodernijeg i najuređenijeg maloprodajnog objekta u Hrvatskoj. Nove prodavaonice različitih formata otvorene su u Jelsi na Hvaru, Dicmu, Ražancu i Gradcu.
”Tommy” je najveći donator i sponzor brojnih sportskih klubova i društava, sportskih događaja, sudjeluje i u aktivnostima vezanim za održivi razvoj i očuvanje okoliša, poboljšanje zdravstvene i socijalne skrbi, u humanitarnim akcijama, unaprjeđenju edukacijske razine mladih, a financijski podupire niz kulturnih događaja i organizacija. Tvrtka je glavni sponzor Hajduka, podržava Sportske igre mladih koje su sportski fenomen i promotor zdravog načina života te društvenih vrijednosti među djecom i roditeljima. Tommy je ponosan sponzor Sinjska alke i pokrovitelj 56. Festivala dalmatinskih klapa u Omišu. Podržani su i Split Maraton, Maraton lađa, Taste the Mediterranean i brojne druge manifestacije..
Nizom konkretnih projekata i aktivnosti podupire se ponajviše lokalne zajednice u kojima tvrtka posluje s ciljem da poslovni uspjeh bude vrednovan i doprinosom društvenoj zajednici, njezinom razvoju i boljitku.
Suradnja sa splitskim Sveučilištem je posebno zanimljiva. Studentima se pružila prilika da kroz timski rad, uz pomoć svojih mentora, prezentiraju “Tommyju” kao potencijalnom poslodavcu neka svoja rješenja i prijedloge za unaprjeđenje poslovanja, a najbolji timovi na koncu su i novčano nagrađeni. Njihove ideje su nas oduševile pa ćemo ostati u kontaktu sa studentima i nastojati neke ideje čak i implementirati u budućnosti - kazala je Marija Biuk, direktorica Službe ljudskih resursa u “Tommyju” i voditeljica ovog projekta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....