sport

OPTIKA ANDA Pogled pobjednika KK-a Split

Piše Vlado Ozretić
Foto Ivica Čavka
21. prosinca 2021. - 08:19

Simboli Splita i dalmatinskog podneblja. More, karakter, sunce, sport, emocije... Svaki od njih ima svoju dodatnu klasifikaciju. I Splićani i Splićanke na sve njih jednako gledaju, jednako ih zamišljaju... Takav smo grad, takvi smo ljudi. Krenemo li u detalje, Split je kroz vrijeme dobio i nove simbole, a jedan od njih su i nezaobilazne sunčane naočale, koje su odavno podno Marjana prerasle svoju zaštitnu ulogu, postavši nezaobilaznim modnim dodatkom. Svojevrsnom izjavom. Jer, kako drukčije prepoznati Dalmatinku ili Dalmatinca na kontinentu?
Šalu na stranu. Upravo se u ožujku tekuće godine dogodio svojevrsni spoj dvaju splitskih simbola. Onda kada je potpisan ugovor između Optike Anda i Košarkaškog kluba Split. Kako su nam legendarni "žuti" pojasnili, Andin slogan "pogled pobjednika" savršeno se uklopio u prošlu sezonu, u kojoj je KK Split, nakon 24 godine, igrao dva finala domaćih natjecanja. Dva "brenda" su našla zajednički interes i realizacija suradnje trajala je doslovno pet minuta.
– Sretni smo što s ponosom na prednjoj strani dresa nosimo natpis Optike Anda i svjesni smo značenja ugledne tvrtke na tržištu. Andin ugled dodatno nas obvezuje u kvalitetnim rezultatima, uvjereni smo da je "ljubav" Ande i nas uzajamna – kazali su iz KK-a Split.


U Optici Anda također se nisu dvoumili. Emocija pogoni i njih. A što se emocija tiče, nema tko nije slab na legendarnu Jugoplastiku i njezino nasljeđe.
– Ponosni smo na suradnju s najboljim klubom 20. stoljeća, trostrukim prvakom Europe i želimo pomoći da trofeji opet dolaze na Gripe. Osjetili smo pozitivnu energiju aktualnog vodstva kluba Kroz višegodišnju suradnju vjerujem da ćemo se zajedno uzdizati i da ćemo uskoro svi zajedno proslaviti osvajanje trofeja KK-a Split. Slogan naše tvrtke je "pogled pobjednika", a u KK-u Split smo to i prepoznali. "Žuti" su svojim navijačima i svom gradu donijeli pregršt radosti, uz specifičan dalmatinski emotivni naboj koji danas ponovno oživljava, te smo sretni što smo dio "žute obitelji" – kazao nam je Zvonimir Šimić, izvršni direktor Optike Anda.
Šimić nam je otkrio detalje suradnje...
– Optika Anda dala je vjetar u leđa KK-u Split na kraju prošle sezone i danas je ponosni generalni sponzor kluba za cijelu sezonu 2021./2022. Stojimo uz KK Split na duge staze te se nadamo trofejima jer Split odavno nije imao prvaka u timskim sportovima. Za nas je suradnja s KK-om Split mnogo više od klasičnog sponzorskog ugovora, jer je riječ o klubu povijesnih uspjeha i veličanstvene tradicije, zbog kojih je Split dobio jednu novu dimenziju na sportskoj karti svijeta. Oboje, Optika Anda i KK Split, dokazuju da nije važno odakle krećete jer uz strast, zajedništvo te urođeni splitski dišpet možete postići velike stvari i vrhunske rezultate u bilo kojem segmentu.
Strast i zajedništvo pokreću i jedno i drugo. Upravo zbog toga nije samo riječ o još jednom u nizu sponzora slavnog kluba s Gripa, koji je zahvaljujući Optici Anda dobio sasvim novi pogled poslovne suradnje.
– Anda je u naš klub donijela obiteljski duh, za nas ovo nije običan ugovor o sponzorstvu. To se vidi iz našeg svakodnevnog kontakta, dolazaka djelatnika Ande na utakmice i posjeta naših igrača trgovinama Ande. Jedan poziv, upućen s bilo koje strane, i sve se riješi, bilo da je riječ o naočalama, marketinškim obvezama ili dolasku na utakmice – kazali su s Gripa.
A upravo je sponzorstvo "žutih" kruna dosadašnjih i tekućih sportskih aspiracija Optike Anda.
– Ambicije Optike Anda i KK-a Split se preklapaju, i jedni i drugi težimo biti najbolji u onome što radimo. S 39 poslovnica u Hrvatskoj i tendencijom daljnjeg rasta, naša je vizija postati vodeća regionalna destinacija za izvrsnost u optičkim proizvodima i zdravlju očiju, baš kao što KK Split teži tomu da postane regionalni lider u svojoj sportskoj domeni. Bavljenje sportom je široko poznat način promicanja zdravlja, te je naš cilj kao tvrtke podizanje svijesti o važnostima pregleda vida i kontrole dioptrije, koja je u našim poslovnicama dostupna i besplatna za sve. Društveno odgovorno poslovanje u svom širem smislu odrednica je djelovanja Optike Anda te kroz sponzorstva i donacije kompanija kontinuirano podržava i druge sportske kolektive i pojedince – kazao je Šimić.

image
Ivica Čavka

Kako su nam s Gripa kazali, playmaker Nejc Barič nosi naočale za vid te mu je suradnja Ande i "žutih" itekako dobro došla. Dobio je preporuku i oduševljen je rezultatima.
– Zdravlje očiju vrlo je važno za svakog sportaša, pogotovo u sportovima gdje se preciznost mjeri djelićem sekunde te nerijetko može odlučiti o pobjedniku. Osim profesionalnim sportašima, svim osobama se preporučuje redoviti odlazak na pregled vida jer oči nemaju receptore za bol da nam signaliziraju kada nisu zdrave. Preventivnim pregledom i pravodobnom dijagnozom možete zaštititi vaše oči od raznih očnih bolesti koje u startu nemaju simptoma. Pregled uključuje kratki razgovor o problemima oka, određivanje dioptrije, pregled oka na mikroskopu, mjerenje očnog tlaka, pregled očne pozadine nakon širenja zjenica te na samom kraju pregleda zaključni razgovor o stanju oka i eventualnoj potrebi za terapijom ili korekcijom naočalama ili lećama – pojasnio je Zvonimir Šimić.
Jedno od logičnih pitanja glasi je li se popravio postotak šuta igrača nakon što je Anda zakoračila na Gripe.
– Suradnja s Andom donijela je i bolji šut naših igrača. Sad je li to slučajno ili ne, ali pogled prema košu je puno kvalitetniji nakon što je Optika Anda postala naš sponzor. No, s obzirom na to da je sezona ispunjena brojnim utakmicama i putovanjima, nismo još otišli na zajednički pregled vida u Optiku Andu, ali u prvom slobodnom tjednu to ćemo učiniti – poručili su s Gripa.

19. travanj 2024 07:19