Široka paleta svježe ribe i morskih plodova odličan je predah od tradicionalnih blagdanskih mesnih delikatesa. Pretjerano konzumiranje teške hrane nezahvalno je za naš organizam, a riba, koja ima visok udio nutrijenata, ima i mnoge benefite za naše zdravlje.
"Gastro ribarnice Brač" koncept je ribarnica koje u svakodnevnoj ponudi imaju svježe morske specijalitete, ribe, školjke, rakove, sve samo ne prstace!
Braća Ivo i Toni Bartulović krenuli su, kako se kaže, od nule, a danas u sklopu svoje tvrtke "Centaurus" imaju jedanaest ribarnica i oko tisuću partnera s kojima godinama vjerno surađuju.
Stariji brat Ivo prvi je krenuo u ovaj poslovni pothvat 2002., kada je otvorio obrt "Centaurus", koji se u početku bavio pretežito otkupom glavonožaca, kozica, liganja i hobotnice. Ovoj poslovnoj priči mlađi se brat Toni pridružio negdje 2006. godine i korak po korak tvrtka se širila i postala je jedan od vodećih ribljih distributera na ovome području. Nagomilao se uspjeh tijekom vremena, svake se godine "duplao" promet, pa su tragom toga i poslovnice svoja vrata otvarale na novim lokacijama. Danas svježu ribu ovoga brenda možete pronaći u Splitu na pet lokacija, Solinu, Podstrani, Omišu, Kaštel Gomilici, Brelima, a izvan Lijepe naše ima je i u Beču.
– Specijalizirani smo za meso kozica i tu smo lideri na našem tržištu. Radimo to po najvećim mogućim standardima, a naši brodovi ne koriste bisulfit i na to smo jako ponosni. Svi su brodovi jako moderno opremljeni s ledom, tako da se kozica po ulovu odmah ledi, zatim ulazi u naše kamione, koji su, uz to što su rashlađeni, i opremljeni sustavom za praćenje temperature. Nakon toga direktno se iskrcavaju u naše skladište i tu se odmah obrađuju, čiste i smrzavaju te imamo proizvod koji mogu jesti svi, od najmlađih do najstarijih – objašnjava nam gospodin Ivo ključne elemente njihova poslovanja.
– Dakle, imamo jedini proizvod u maloprodaji koji nije uzgojen, stopostotno je ručno obrađen bez strojeva i apsolutno je divlji proizvod – nadovezuje se brat Toni i naglašava višegodišnju suradnju koju imaju s malim uzgajivačima riba, a trend je uzgojene ribe, kako kaže, u porastu, što ga jako veseli.
Prva 'butiga' kod Poljuda
Kao i sve poduzetnike, i njih je pogodila financijska kriza 2008. godine, no umjesto da "grintaju" kako posla nema, u njima se rodila ideja da više krenu u smjeru maloprodaje. Tako su početkom 2009. napravili hrabar potez i otvorili prvu maloprodajnu poslovnicu kod Poljuda. Od samih početaka, kažu nam braća Bartulović, pokretanje maloprodaje bilo im je na listi želja, a recesija je samo bila okidač za to.
Otvaranjem prve maloprodajne trgovine krenuli su se nizati i novi poslovni uspjesi. Kupci su ih vrlo brzo prepoznali, a tajna je upravo u tome što je za ovaj poslovni duo briga o ljudima ključ svega. Isto kao što su se brinuli o tome da najfriškija roba dospije u najbolje restoranske lance, jednako su marili i da građani dobiju najbolje bokune ribljeg mesa. U razgovoru su se malo i poigrali sa simbolikom, pa su nam natuknuli kako jedanaest godina nakon stupanja u posao maloprodaje imaju točno jedanaest maloprodajnih poslovnica.
Posljednjih sedam do osam godina nastavljaju pozitivan poslovni trend s rastom od 20 do 30 posto. Pandemija, koja je "olabavila" cijelo tržište, nije zaobišla ni njih, no poslovne im se brojke u 2021. godini opet smiješe.
Uz tvrtku ih, osim posla, kako kažu, vežu i prijateljski, mogli bismo čak reći i obiteljski odnosi. Njihovi zaposlenici nisu im samo broj, a da su im ljudi, kao što su i sami rekli, uvijek na prvom mjestu, dokazuje i činjenica da se većina zaposlenika od ove tvrtke "ne odvaja" već desetak godina, a dijeljenje otkaza za vrijeme pandemijske krize za njih nije bila opcija.
Široka ponuda gastro-odjela
Braća Bartulović mislila su i na one koji nemaju vremena "mučiti se" s pripremom ribljih specijaliteta, pa su u centralnoj poslovnici na Poljudu napravili gastro-odjel sa širokom ponudom gotovih ribljih jela, pripremljenih na inovativan način, kombiniranjem tradicionalnih domaćih recepata, uz dodatak modernog štiha. Kvalitetu svojih gastronomskih delicija potvrdili su i certifikatom HACCP (Analiza opasnosti i kritičnosti kontrolne točke) i certifikatom ISO normi, čime se jamči sigurnost hrane u svim fazama proizvodnje i distribucije. Iako su se za sada čvrsto pozicionirali na području srednje Dalmacije, pred poslovnim izazovima nikada ne bježe. Jedan od aktualnijih je i formiranje vlastita brenda "Amare", u koji su prenijeli svu "ljubav iz mora". Noviteti obuhvaćeni novopečenim brendom su ručno čišćeno meso jadranskih kozica, pljeskavice od jadranskih kozica i škampa, a u začetku je i ideja o pljeskavici od jadranske ribe, a ponudu itekako planiraju još proširiti.
Iduće godine ova uspješna dalmatinska tvrtka slavi jubilarni, 20. rođendan, a mi im želimo još mnogo uspješnih i "friških" godina na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....