StoryEditorOCM
ŽivotGLEDATELJI NEGODUJU

‘Žao nam je ako smo im uzrokovali tugu‘: Hrniću je naglo umro sin, a banka čije je zaštitno lice nije zaustavila duhovitu reklamnu kampanju na TV-u!?

Piše S. J. T.
23. siječnja 2020. - 17:27

Gospodinu Milu Hrniću, koji je zaštitno lice reklama Erste banke, nedavno je umro sin.

Fotografije i videomaterijali sprovoda i tragedije koja je pogodila obitelj Hrnić vrte se po medijima (televizija, portali...), a praktički istovremeno su se objavljivale reklame s njegovim likom koji se smije, gestikulira, glasno govori...

Gledatelji su se upitali je li se mogla privremeno obustaviti reklamna kampanja spomenute banke. 

Upit smo stoga uputili Erste banci. 

- Erste banka je odmah nakon saznanja o tom tužnom događaju g. Hrniću uputila svoje najiskrenije izraze sućuti zbog velikog gubitka koji je pogodio njega, ali i cijelu obitelj. Moramo istaknuti da se u tim trenucima razmišljalo o opciji zaustavljanja kampanje na neko vrijeme. Iako takva odluka na kraju ipak nije bila donesena, uči...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 08:54