StoryEditorOCM
Životloše smišljena kampanja

Restorani pokazali brigu za goste pa izgubili dio posjetitelja

Piše PSD.
27. kolovoza 2012. - 18:32
Prošli je tjedan američki lanac s piletinom Boston Market odlučio maknuti solenjke sa stolova, promovirajući na taj način interes tvrtke za smanjenjem unosa natrija, javlja The New York TImes, dodajući da tu zdravstvenu mjeru nisu s oduševljenjem prihvatili svi gosti.

Boston Market ima 476 restorana diljem SAD-a, a uklanjanje soljenki sa stolova bio je i dio marketinške strategije.

"Pokušavamo utjecati na one ljude koji sole hranu i prije nego što ju probaju", kazao je direktor Boston Marketa George Michel.

Smanjenje unosa soli postalo je nedavno pravi hit među velikim prehrambenim lancima, iako su neki poput Cambpell Soupa morali vratiti sol u svoje proizvode zbog toga što im je znatno pala prodaja.

Kritičari ovih mjera smatraju da se mjere opreza poduzimaju prije znanstvenih č...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 20:40