U avionu kompanije SpiceJet zbio se bizaran incident: jedan je putnik zaglavio u toaletu oko sat vremena na noćnom letu koji traje jedan sat i 45 minuta od Mumbaija do Bengalurua. Toalet je postao neočekivana ćelija.
Opisujući događaj, "New York Post" je izvijestio da je, nakon korištenja toaleta, putnik pokušao izići iz prostorije, ali se vrata nisu mogla otvoriti jer se brava pokvarila. Putniku je pokušala pomoći posada ali nisu uspjeli.
Kako bi ublažili napetost, posada SpiceJeta gurnula je poruku ispod vrata s porukom: "Gospodine, dali smo sve od sebe da otvorimo vrata; Međutim, nismo mogli. Nemojte paničariti. Slijećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da zatvorite poklopac WC školjke i sjednete na njega i osigurate se. Čim se otvore glavna vrata, doći će inženjer."
Konačno sletjevši u Bengaluru oko 3.42 ujutro po lokalnom vremenu, putnika je iz toaleta oslobodio tim željno iščekivanih inženjera. Zrakoplovna tvrtka, priznajući neugodnosti, ponudila je puni povrat novca i iskrenu ispriku.
"Tijekom cijelog putovanja naša je posada pružala pomoć i smjernice putniku", rekao je SpiceJet, ističući njihove napore u upravljanju neočekivanim preokretom.
Jedan korisnik Reddita napisao je: "Ista stvar mi se dogodila prije nekoliko mjeseci u jednom od Delta A321. Vrata se nisu htjela otvoriti. Stjuardesi i putniku trebalo je solidnih 60 sekundi da otvore vrata. Definitivno sam počeo malo paničariti."
Javio se i jedan muškarac: "Ja sam pilot zrakoplovne tvrtke. Ovo se često događa. Obično nije toliko loše da netko zapne sve do slijetanja, ali vidio sam to jednom."